• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Annooo

Har nog hittat mig en ny skönhet! Kommer säkert vela jätte mycket tills dagen är här för att beställa men just nu är denna skönheten min dröm fast jag kommer fråga om det är möjligt att få spets på HELA klänningen, alltså mer spets där det "saknas" & så kommer det vara sidenband i midjan! :D

• Jelica
    Januaribrud skrev 2011-07-06 09:59:04 följande:
    Otroligt fin klänning! Är själv mycket svag för klänningar med spetsdetaljer Den passar dig verkligen perfekt. Jag har själv hittat en klänning som jag skulle vilja ha hos Venus Bridal. Ungefär vilken prisklass ligger Venus bridal i om jag får vara så fräck att fråga?
    Jaa, självklart får du göra det :) Jag gav 6200:- för min klänning :) kan nog variera en del skulle jag tro som med så många andra märken :)
  • Januaribrud
    Jelica skrev 2011-07-06 23:28:12 följande:
    Jaa, självklart får du göra det :) Jag gav 6200:- för min klänning :) kan nog variera en del skulle jag tro som med så många andra märken :)
    Tack för svar. Då blir det kanske en Venus-klänning för mig också
  • Freakie
    Januaribrud skrev 2011-07-07 10:18:20 följande:
    Tack för svar. Då blir det kanske en Venus-klänning för mig också
    Jag har också en Venusklänning, samma prisklass. 6500 var nypriset för min.
  • Salat

Här är jag och min första klänning, svärmors 50 år gamla bröllopsklänning. Ändrad två gånger, först ganska mycket efter henns bröllop, sen bara lite till mig, som tex bandet i midjan.

• nurse2013

Gifter mig 24/8 på Mallorca i den här klänningen ! Hjärta
  • c4trin
    BloodyDisgusting skrev 2011-07-05 19:49:26 följande:
    Min klänning som jag är totalt kär i. Ska dock inte ha mörkgrönt utan det blir svarta detaljer istället :) Kommer att beställa den i höst (gifter mig i juni nästa år)

HELT underbar!

• Mrs S 2012
    Salat skrev 2011-07-07 18:42:32 följande:

Här är jag och min första klänning, svärmors 50 år gamla bröllopsklänning. Ändrad två gånger, först ganska mycket efter henns bröllop, sen bara lite till mig, som tex bandet i midjan.

Jättefin! Ovanlig men ändå enkel!
  • Salat

Tack så mycket, sen bytte jag om till denna
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar