• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • c4trin
    EhjärtarF skrev 2011-06-08 22:17:47 följande:
    c4trin: Är den ngt rynkad i sidan?
    3 september 2011

Ja de e den!

Här kommer ett fösök att visa hur midjan ser ut

Rynkorna går liksom ihop på sidan. Fint tycker jag =)
  • Styrka
    Happy72 skrev 2011-06-08 19:04:32 följande:
    Styrka!! Klänningsmodellen kallas för "Mullet dress"  Finns bla på Ddress me up*s sida för ca 3000kr!!
    Happy, du är helt jävla fantastisk!
    Tusen, tusen tack så jättemånga massor för tipset! Ska genast kolla upp detta!
  • Styrka
    Styrka!! Klänningsmodellen kallas för "Mullet dress"  Finns bla på Ddress me up*s sida för ca 3000kr!!

Vänta, menade du www.dressmeup.se? Jag hittar den inte där. De hade bara en mullet dress som jag kunde hitta, och det var inte den...
  • Daisy
    Styrka skrev 2011-06-09 19:05:17 följande:

Vänta, menade du www.dressmeup.se? Jag hittar den inte där. De hade bara en mullet dress som jag kunde hitta, och det var inte den...
    jag har sett exakt den klänningen på milanoo.com också... försökte leta upp den men de har så många klänningar! kika där? =)
  • MrsT2011

Den 4 juni stod jag brud i denna ljuvliga skapelse! Tight kjol i rak modell som framhävde rumpan, satin med ett lager organza över och draperingar fram. Dragkedja i ryggen. Hel klänning men extra arbetat liv som gör att klänningen ser tvådelad ut. Tygblommorna har jag sytt själv, sitter en upptill och en på höften.
  • MrsT2011

Närbild på det vackra livet med alla dekorationer.
  • Sausage

Här kommer bilder på allt från brudklänning till brudtärnors och brudnäbbars klänningar. Jag gifte mig den 3 juni. Hade först tänkt att ha en väldigt enkel, knälång klänning men ändrade mig veckan innan bröllopet och köpte den här blåsan.

• citrondoft
    Sausage skrev 2011-06-12 03:07:49 följande:
    Här kommer bilder på allt från brudklänning till brudtärnors och brudnäbbars klänningar. Jag gifte mig den 3 juni. Hade först tänkt att ha en väldigt enkel, knälång klänning men ändrade mig veckan innan bröllopet och köpte den här blåsan.

Vilken underbar klänning! Vad är det för märke?? Vart köpte du den??
  • FelizLane
    Sausage skrev 2011-06-12 03:07:49 följande:

Det gjorde du alles rätt i! Den var supersnygg:D
  • Lumys

Du var kanonsnygg i klänningen!!!! Men nåt annat måste jag fråga, vad är det för blommor du har i buketten på bilderna? Så fint det var... :D

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar