• Bröllop201187

Kan man?

Vårat färgtema för vårat bröllop går i Vinrött och svart..

Men då undrar jag om man kan ha så här

Svarta dukar
    Vinröda löpare
    Vinröda rosenblad
    Vita rosenblad
    Flytljus i skålar från ikea
    Och något blomsterarrangemang

Och sedan tänkte vi färga knoppa lakan, männen får svarta lakan på sina stolar och kvinnorna vinröda...

Tror ni det blir för överdrivet?

• Svar på tråden Kan man?
  • MrsT2011

Vi har vitt, silver och blå hortensia. Jag gör alla trycksaker i endast vitt & silver då min högst personliga åsikt är att babyblå papper blir för mycket "nyfödd pojke". (Blivande mannen hade ingen som helst åsikt i frågan utan gav mig fria händer, ha ha) Öser däremot på med en massa blå blommor i både buketten och i dukningen. Silverfärgade värmeljushållare blir det också.

• Alorna

Vi ska ha vitt, svart, rött och silver på vårt bröllop. :)

• Bröllop201187

MrsT2011 skrev 2010-11-17 08:58:58 följande:
    Vi har vitt, silver och blå hortensia. Jag gör alla trycksaker i endast vitt & silver då min högst personliga åsikt är att babyblå papper blir för mycket "nyfödd pojke". (Blivande mannen hade ingen som helst åsikt i frågan utan gav mig fria händer, ha ha) Öser däremot på med en massa blå blommor i både buketten och i dukningen. Silverfärgade värmeljushållare blir det också.

Det låter juh riktigt underbart det oxå =)

• Bröllop201187

Alorna skrev 2010-11-17 09:08:25 följande:
    Vi ska ha vitt, svart, rött och silver på vårt bröllop. :)

Det låter juh oxå helt underbart =)

• JBEC

Kanske är jag lite fegare men jag hade nog haft vit duk på bordet sen en bredare svart löpare och en smalare röd löpare ovanpå..
    Då hade man haft vitt som grun på både bord och stolar och därmed lite ljusare som vissa här efterlyste.

Jag tycker testdukningen såg fin ut ändå och känns det här rätt för dig så ska du köra på det! (vad än din sambos syster säger )

• Bröllop201187

JBEC skrev 2010-11-17 16:33:39 följande:
    Kanske är jag lite fegare men jag hade nog haft vit duk på bordet sen en bredare svart löpare och en smalare röd löpare ovanpå..Då hade man haft vitt som grun på både bord och stolar och därmed lite ljusare som vissa här efterlyste.Jag tycker testdukningen såg fin ut ändå och känns det här rätt för dig så ska du köra på det! (vad än din sambos syster säger )

Jo både jag och min sambo blev nöjda så vi håller oss till det vi tänkte från början..
    För man ska juh inte säga efter man gift sig att vi skulle ha gjort som vi tänkt från början. Utan vi vill vara nöjda med vårat beslut =)

• Bröllop201187

Hur går det för er andra med era teman?

• Äppelkärna

Såg den här tråden först nu och måste bara få ge en komplimang jag också. Vrålsnyggt! Jag hade verkligen uppskattat att gå på ett bröllop med lite tuff och vågad färgskala. Själv kör vi på vitt och rosa och antingen guld eller silver, så en himla skillnad på temafärger & det är ju så himla underbart när det blir personligt och varje bröllop är riktigt annorlunda än det förra! :D

• moonlightgirl
    Bröllop201187 skrev 2010-11-16 16:12:05 följande:

Jag blev riktigt nöjd men det ska bli kul att se slut resultatet i lokalen med vita blockljus och dom rätta blommorna inte min krukväxt =)

Vilka snygga löpare du hade på bilderna, vart har du hittat dem??
    Jag och min älskling ska köra på vita dukar och vinröda löpare tänkte vi.  =)
    Sen så ska vi även köpa in röda och vita rosblad. Kan även hända att det blir lite svart i dekorationerna om det blir för ljust med bara vitt och vinrött.  =)
Svar på tråden Kan man?