• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • passionsblomman

Ha! Mothugg, det är jag bra på!

Klockarbol, själv lurar jag på om du jobbar med DET eller DET jobbet av de två jag tänker på...

..och nu måste jag ju lura på vart du vuxit upp och vart du bor också.

-varför går vi inte och läger oss?

• passionsblomman

Inte nog med att man har fullt sjå att hålla koll i den här tråden. Nu sitter man och läser igenom den från början också... :- My god!

• nennesjuttioåtta

vi är fortfarande hemma. Maken har somnat, jag försökte men värkarna gjorde mycket ondare när ajg låg ned (och det blev 7-8 minuter mellan dem). Så nu har jag sällskap av katten som helt plötsligt inte vill gå ut. 

och det börjar bli näst intill outhärdligt

• nennesjuttioåtta

fast däremellan är det fortfarande spännande!

• Klockarbol

Hihi

Ja, här börjar hundarna se ut som att dom vill ha frukost så det är väl bäst att gå och knyta sig så det inte blir halabalo hela natten!

Jag har varit lite hemligare än jag normalt sett är men det beror på att ytterst få (hoppas jag iaf) vet om att vi ska gifta oss! 

• Klockarbol

Jag visste väl att det fanns en himla bra anledning att inte gå och lägga sig!

Hur är det?

Hur långt emellan?

och vad gör du här?!

Hm, jag kanske ska läsa vad du skriver innan jag svarar....

• nennesjuttioåtta

5-6 minuter igen. Det går mycket lättare att slappna av när jag är upprätt än ligger ned. Hoppas inte värkarna avtar igen bara.

• melondoft

*kan inte låta bli att skriva något* Har ramlat in här några gånger och läst vad ni skriver, dock inte i närheten av allt. Ni verkar vara ett himla mysigt gäng så om inte annat måste jag i alla fall säga hej.

Och Nenne: Lycka till!!! (har av det jag har läst förstått att det är väldigt nära nu, spännande!!! :D)

• passionsblomman

Shitalabama! Det var DÄRFÖR man inte skulle gå och lägga sig! Folk går och lägger sig alldeles för ofta nuförtiden!

• Klockarbol

Det är nog bra om du rör på dig så mycket du kan och orkar, jag tyckte också att det var mer hanterbart så länge jag stod upp.

Blir det längre emellan igen så passa på att vila lite - du springer ju trots allt maraton

Spontant vill jag utbrista: Å vad du är duktig!  Blir det fånigt?

Svar på tråden Livets toppar och dalar