• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • passionsblomman

Alltså, varför och varför kommer rutan ma ska skriva i ibland upp som den gamla varianten, inann de ändrade hela stuket? och så ser det ut som gammaldags maskinskrivningstyper, bokstäverna man skriver.

Det är då det inte blir radbrytningar, har ni märkt det???

• passionsblomman

Nenne, var inte rädd att det ska avta! Det går lite i vågor.

Åh herregud, jag kan inte fatat att vi sitter och är med mitt i värkarbetet så sent som att du bara har ensiffrigt emellan!!!! Det är urhäftigt!

Förut ikväll rusade jag upp till sambon som undrade vad jag gjorde,"stör mig inte, vi har förlossning därnere" hojtadejag och rusade ner igen.

Whhaaa, ojojojoj hejja! sa han förresten.

• passionsblomman

Och här rasar smygläsarna in och sluter upp i hejjaklacken också!

Nenne, märker du att det är ganska många som är alleles väldigt berörda och engagerade i just den här förlossningen?
    Det är en och annan som har följt er längtan efter Pricken hörru.

*rörd*

• melondoft

Om ni menar mig (bl.a.) så ja, lite har jag läst och förstått att Pricken är efterlängtad. :D Dessutom har jag själv en son på snart 9 månader så det där med förlossning ligger nära i minnet. :P

• Klockarbol

Häftigt är bara förnamnet!

Nyss vinglade en trött och kissnödig 8-åring förbi och undrade varför jag satt här och om hon skulle till skolan nu.

Nä, klockan är mitt i natten men det är en som ska få en bebis här, säger jag och pekar på datorn

"Måste den bo i mitt rum?" frågar den lilla med darr på läppen, "Då får det ju inte plats nån hundvalp!"

• nennesjuttioåtta

melondoft – Tackar!

klokarbol – nä, var ska hundvalpen få plats?!??!

PB  

• passionsblomman

melondoft, jadu jag vet knappt vilka jag menar, det dyker upp det ena nicket efter det andra som "smygläst ett at och vill önska lycka till" det finns en hel skugg-tråd därute!

Svar på tråden Livets toppar och dalar