• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • passionsblomman

Nu kom sambon ner för han kunde inte sova

"men VA!!! varför har de inte åkt IN?!!?" sa han.

Nenne, varför har ni inte det?

• nennesjuttioåtta

PB – äh, nu är de tju 6 minuter mellan. De sa 3-4 och nr det blev outhärdligt. Det är det ju fortfarande. Men jag ger det en timme till, ska nog börja locka håret

• nennesjuttioåtta

hahha vad gulligt av honom! Min kan tydligen sova hur bra som helst, hahah!

• Oupsie

Oh, jisses, är ni hemma än Nenne. Trodde att ni hade åkt in till BB!

Tur att man gick in och läste efter man gjort lite nytta dårå .

• Oupsie

Och smygläsare som tittar fram mitt i natten, vad roligt .

Locka håret, hihi .

• Klockarbol

Tänkte precis på dig Oupsie!
    Himla bra val att logga in igen

Klart du ska locka håret Nenne

• Oupsie

Outhärdligt?! Hur ont gör det nu då?

Vet inte om jag vill veta det egentligen, men jag frågar ändå

• Oupsie
    Klockarbol skrev 2010-08-26 01:53:48 följande:
    Tänkte precis på dig Oupsie!Himla bra val att logga in igen Klart du ska locka håret Nenne
    Visst var det ett bra val, ett av de bättre idag faktiskt .
  • passionsblomman

Hahaha! Ja, nu var det väl iofs för att han kom på att han var hungrig han inte kunde sova, så han kom ner för att hämta en tallrik fil. Men han undrade hur det går för er, och det var ju omtänksamt.

När det var vi som skulle ha, så hade han jobbat natt när han kom hem och fick veta att det börjat. "gå och lägg dig och tok-sov" sa jag "nu vet vi INGTÈT om hur lång tid du får sova eller hur lång tid det tar."
    Han fick sova till 15.00 (som han brukade)

Till oss sa morskan "du kommer in när du känner att näääe , nu vill jag inte vara hemma längre" Och såjorde vi. När jag kände att "ondare än så här vill jag inte sitta som en fällkniv i bilen och ha i 30-40 minuter".

Sedan sent på natten, typ så här dags, fick jag epiduralen och då sa jag "ät din matsäck och sov liteför nu är det paus" och sedan sov jag i över en halvtimme! Det hade jag aldrig trott.

• Klockarbol

Själv blev jag igångsatt efter att ha gått 14 dar över tiden, på den tiden fick man inte gå längre här.

Först hände ingenting och sen hände ingenting och efter en stund kom läkaren och sa att det visst hände nåt
    Sen blev jag promenerad i korridoren för att slutligen få petidin.

Efter det minns jag ingenting...
    Enligt sambon var jag oförskämd mot narkosläkaren som la epiduralen och tydligen hade jag bitit nån stackare som försökte ge mig lustgas *rodnar*
    Fast å andra sidan behöver dom ju inte stoppa fingrarna i mun på en :/

Svar på tråden Livets toppar och dalar