• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • fru AM
    Tinga skrev 2010-10-22 11:10:54 följande:
     Telis - konstigt, men om man klickar på originallänken i mitt inlägg så funkar det, medan länken i AM:s citat leder en till renat.
    Det är inte mitt fel!
  • Lapinette

Den låter ju nästan hälsosam. Kanske något för mig som har ont i halsen!

Nej, nu måste jag tyvärr ut i snöröran och glida nedför Odengatan till frissan.

Tjing!

• Telis

AM, ska du dricka renat med kanel i eftermiddag?

• fru AM
    Telis skrev 2010-10-22 11:25:31 följande:
    AM, ska du dricka renat med kanel i eftermiddag?
    Absolut! Byxljummen Renat som jag suger i mig med hjälp av en kanelstång. Stilfullt!
  • fru AM
    Lapinette skrev 2010-10-22 11:24:40 följande:
    Den låter ju nästan hälsosam. Kanske något för mig som har ont i halsen!Nej, nu måste jag tyvärr ut i snöröran och glida nedför Odengatan till frissan. Tjing!
    Håll in öronen hos frissan, kaninen! Så att hon inte klipper dig i dem!
  • viktualia

tjoho!

Mycket konstig fredagsförmiddag har utspelat sig här! Trollet och jag lyckades sova till 9.30 Hur detta gick till är ett okänt mysterium. Men det ledde i alla fall till att lagom många morgonsnurr senare så somnade han precis för att sova sin FÖRE-lunch-lur. Fast klockan är 12. jajaja.. världen är galen och jag var lite extra trött igår så inte mig emot...

Snö är det här också, fast ganska lite. Eländigt eftersom vi ska ut och åka.. dags för en tur hem till mina päron igen. Har en grym shoppinglista.. få se hur mycket vi lyckas med...

Snorkis - stor kram!! Och jag hör ju till de troende kristna, så jag är övertygad om att vi finns kvar när vi dött men i något som lagom odefinerat kan kallas himlen. Dvs en plats där själarna samlas och där man kan få träffa dem man saknar.

PB - jobbigt med panna och krångel och hoppas att ni får loss pengar att fixa det. Själv skulle jag uppskatta mer än ett element i vårt jättevardagsrum.. men även vi har vissa problem att få hit hantverkare.... *suck*

Fredagskramen!!

• porchez

Åååå! Jag vill ha drinkkväll! Varför har alla mina kompisar blivit så tråkiga :(

• Ore

Här är snön på väg att smälta, så det kan nog bli en sväng till 'stan' för mig i em...

Apropå sömn så gjorde lillkillen ett tappert försök att vara vaken heeeela förmiddagen. Slutade precis som igår, med att han somnade mitt i (den något tidiga) lunchen. Inte lätt att vara liten ibland

• Ore

porchez: Jag vill gå på drinkkväll! Och jag kan säga att senast jag och mina kompisar hade sådan var de eländigt tråkiga. Vi hade BESTÄMT att vi skulle dricka massa drinkar och festa natten lång. Men nä, helt plötsligt skulle ALLA vara nyktra. Och jag som hade fixat en massa olika spritsorter för drinkblandandet... Suck.

Svar på tråden Livets toppar och dalar