• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • fru AM

Någon som har något recept på VÄRMANDE vinterdrink, lämplig en fredag? Något toddyliknande?

• fru AM

Det kanske helt enkelt får bli en irish coffee framåt eftermiddagen ... Får vänta tills efter dagishämtningen dock, vill ju inte få dåligt rykte.

• fru AM

Vart tog alla vägen? Är ni ute och har snöbollskrig?

• Fru E

Hoppar in och säger att jag lever

Möte resten av dagen och sdan AW hemma hos en kollega. Kör bil idag så slipper mygla med att jag inte dricker

HUr är det nu, kan progget göra så att man får ömma brön eller är det tecken på att tanten kommer om några dagar (lite tidigt för tanten iofs)

• fru AM

Det är så rooooooooooooooosa på denna vackra sida!

• Telis

Tinga, jag är också en viljemänniska men min vilja brukar säga "ligg kvar, ligg kvar" så då gör jag det.

• fru AM
    Fru E skrev 2010-10-22 10:47:56 följande:
    AM-jag röstar på irish coffee!!!! MUMS
    JA det är gott! Klockan 16 slår jag till!
Svar på tråden Livets toppar och dalar