• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Oupsie

Ja, för mina föräldrar har bergvärmen verkligen förändrat deras liv. Låter lite överdrivet kanske, men att de slapp att oroa sig för vedleveranser, uppvärmning och dessutom fick lägre kostnader gjorde verkligen stor skillnad!

• Oupsie

Är inte Klockarbol här ikväll? Hoho, var är du?

• passionsblomman

Oupsie skrev 2010-10-21 23:39:32 följande:
    Är inte Klockarbol här ikväll? Hoho, var är du?

JUST vad jag undrade!
    Jag kanske knäckte henne inatt. Vi hade en lång inboxning....

• Klockarbol

.....

Jag somnade i soffan nånstans i Grannfejden
    Så går det när man nattsuddar med PB

Ställer mig dock extremt tveksam till varför jag blev väckt halv ett på natten? När jag då redan sovit sådär 3-4 timmar, kunde jag inte ha fått sova vidare då?
    Hur ska jag kunna somna om nu liksom?

Har iaf hnnit läsa om lilla Heloise's prövningar i dag och jag säger bara - Hejja lilla H! Du får nypa stygge doktorn i näsan så fort du kommer åt, jag lovar!

PB- Vems panna ska du kolla? Är det maken eller sonen som har feber?

Nå nä, jag går väl och lägger mig i sängen den här gången.
    Tror att jag kommer få nackspärr av soff-sovandet :(

Å milde du min värld vad ni har skrivit i dag! Jag får läsa ikapp helgen ^.¨

• porchez

FREEEEEEEDAAAAAAG!!!!!!!! Och jag är först ut i tråden idag, nu har jag lyckats logga in från iphonen så jag även kan skriva dag tid ;)

• porchez

Och nu förstår jag problemet med radbrytningar!

• porchez

Här har det snöat inatt! Så mysigt :)

• Lapinette

Precis, det var många som fick problem med taken efter all snö som låg förra vintern. Har några vänner som har fått lägga nytt tak efter läckage. Och ja att installera bergvärme är ingen billig historia.

Annars så sjunger jag "Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl xxx ....???!!!" Helt ok med snö men snö i oktober innebär bara att det töar bort så det känns lite onödigt.

Själva blev vi väckta kl 05.30 imorse av att jag fick sms och eftersom jag sket i att läsa det så kom det ett till beep 10 minuter senare. Suck! Min väninna som flyttat och gör karriär (hon med älskaren ni vet) i NY verkar ha glömt bort tidsskillnaden.

Svar på tråden Livets toppar och dalar