• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

passionsblomman skrev 2010-07-30 12:21:55 följande:
      Ibland har jag mina ljusa stunder här framför tangentbordet...Och nej, det tänker hon inte på. Hon säger bara "så är det, life´s a bitch"Nu är ju jag av en lite annan åsikt om vem det är som är bitchen då, men eftersom det inte är min chef, så kan jag ju inte gärna ta mig friheten att upplysa henne om det. En sådan sak skulle inte gynna min sambo, hans-eller mitt-rykte och vår gemensamma framtid på denna lilla ort.

Ååååh, vilken trist attityd från den där chefen!

• passionsblomman

Daa skrev 2010-07-30 12:29:57 följande:
      Ååååh, vilken trist attityd från den där chefen!

Som sagt-min sambo hatar sitt jobb. På riktigt.

• lanovia 08

Ja nu har vi sagt nej. Eller maken skall göra det, E är trött och grinig så det är ingen idé med besök. Nu måste jag fortsätta livet här vi hörs senare.

• Daa

Det är så tråkigt. Man tillbringar ju så mycket tid på sitt jobb...

passionsblomman skrev 2010-07-30 12:32:45 följande:
      Som sagt-min sambo hatar sitt jobb. På riktigt.

• passionsblomman

lanovia 08 skrev 2010-07-30 12:33:41 följande:
    Ja nu har vi sagt nej. Eller maken skall göra det, E är trött och grinig så det är ingen idé med besök. Nu måste jag fortsätta livet här vi hörs senare.

Jag önskar er en riktigt skön fredagskväll!

• passionsblomman

Daa skrev 2010-07-30 12:33:47 följande:
    Det är så tråkigt. Man tillbringar ju så mycket tid på sitt jobb...  

Ja, det är faktiskt helt färdelöst. Jag önskar av hela mitt hjärta att detdyker upp en annan väg och bättre möjligheter s-n-a-r-t. Det är viktigt för hela vårt liv. På alla sätt.

• Aleta

Passionsblomman, jag undrar om hon verkligen får lämna ut schemat så sent?
    Det finns regler för sådant kanske idé att fråga facket lite i smyg?Usch, hoppas att något annat dyker upp.

Heloise, jag hade en i min närhet som seglade igenom graviditeten utan minsta krämpa. Dessutom hade hon mage att klaga på alla andra för hon tyckte att de var gnälliga med illamående, svullna fötter och allt vad man kan få. Grrrrrrr.

Lanovia, bra att ni sa nej, det är konstigt att det är så svårt, men det är det verkligen.

• Villemoa

Fru sy: härligt med

lanovia: ja, det var bra att ni sa nej. Orkar man inte så orkar man inte.

• Villemoa

Daa: vilken härlig kommentar att få, verkligen! Preciiis sånt man vill höra...*mutter*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...