• Martinaa

JUNI 2010 del 5

Ibland går tiden fort. Så fort att man inte hänger med. Som nu till exempel. Förra tråden har redan blivit för gammal, så nu är det dags för en ny tråd för oss juni-brudar 2010! Och tänk, när den här tråden stänger, då är vi alla här GIFTA! {#lang_emotions_laughing}

Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans! Jag vill se listan växa nu, så är du ny är bara att hoppa in i diskussionen! Och nu hoppas jag på massa liv här inne, inget inlägg är för litet, konstigt, pinsamt eller för obetydligt för att postas här. Och det finns inget "OT", här pratar vi om sånt som inte nödvändigtvis har med bröllopet att göra också! {#lang_emotions_smile}

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi! {#lang_emotions_cool}

• Svar på tråden JUNI 2010 del 5
  • miaik

April 99:

Jättefin bild! Åååh, jag längar som en tok till det är vår tur, 10 dagar kvar nu.. HELT OTROLIGT!

• Kribban

Jaha då var man fru Danielsson! Känns jätte konstigt men såååå rätt :) Sitter här med ringen på fingret och har svårt att släppa den med blicken.

Allt var kanonbra och rullade på. Massor med god mat och många roliga tal och sen dans långt in på natten. (De sista kom i säng 7:30 men då sov vi gott sedan länge) Tyckte inte vi var så trötta  när vi avvek vid tre tiden (tror jag de var) men när vi kom till hotellet somnade vi som två klubbade sälar. Vaknade morgonen där på med murgröna i håret och ris på hela golvet :) Tack och lov hade vi ju lagt pengarna på nästa natt (natten mellan söndag och måndag) då vi bode på det fantastiska Havsvidden på norra Åland. Där fick vi en avslappnad eftermiddag och kväll tillsammans där vi hann njuta riktigt ordentligt av att vara gifta.

Grattis alla ni andra som oxå sa JA i helgen och lycka till alla ni andra. Tips, glöm inte bort att njuta, den dagen bara springer iväg...

• Skogshuggarbrud

Jag behöver lite tips. Har en tom sida i festhäftet, någon som har en idé på vad vi kan hitta på?

Dagarna både springer iväg och känns oerhört långa. Idag har jag iaf fått bekräftat att vigselprogrammet är okej, så bara börja skriva ut! Fått iordning nästan hela festprogrammet med, förutom beskrivning utav gästerna och just den tomma sidan.

I helgen blir de full rulle! Men längtar givetvis som mest tills nästa helg!

Bara 10 dagar kvar nu, Wohooo!

• Martinaa

Hallå på er!

Gift och hemma från några dagar i Milano nu. Känns helt sjukt att allt man planerat och väntat på helt plötsligt har varit. Det hela känns som en dröm. Det har nog inte hänt... fast det där är ju vi på bilderna. Hur går det ihop?? :P

I Milano var det varmt och skönt, vi gick omkring i kjol och shorts hela dagarna. Hade gärna stannat en dag till eller två, men här sitter man hemma igen med regn utanför fönstret och ska jobba helgen...! Men om jag tittar mig på vänstra ringfingret så blir jag glad igen...! :)

Ps. Nån mer än jag som inte kan infoga smileys längre? Står bara fel på sidan när jag öppnar det lilla fönstret...

• Lattemamman

Grattis alla junibrudar som redan gift sig, tänk att tiden går så fort :). 

Om en vecka är det dags för mig. Jag har varit på provkamning och -sminkning och fotade morgongåva åt blivande mannen efteråt. Möhippan var förra helgen och det var riktigt skoj. Vi ska försöka printa ut programbladen ikväll, så får vi se hur slutresultatet blir, sen borde vi bestämma vilka låtar vi vill att bandet spelar på festen. Vi tänkte skippa brudvalsen eftersom varken jag eller min blivande man kan dansa vals, så det blir en lugn låt istället. 

Skogshuggarbruden:  Vi har som utfyllnad bilder av brudparet som små, en dikt på en sida och bröllopskorsord från puzzelmaker på en sida.

• miaik

Jag är sjukt nervös inför bröllopet (som är nästa fredag) och det blir inte bättre av att vi åker till Thailand på lördag och ska vara där en månad, det är såå mycket packning och grejer som ska klaffa.. Blir alldeles svettig bara jag tänker på det. Men festprogrammen blev riktigt fina och vi är otroligt nöjda!

• Loveyoutoo

miaik: Jag förstår att det är mycket! Hoppas att du hinner med mycket nu i helgen, så att du kan ta det lugnt och varva ner dagarna innan bröllopet.

Vi gifter oss på lördag, om en vecka, och jag ska försöka hinna så mycket som möjligt nu i helgen. Jobbar måndag till torsdag och har bett om ledigt på fredagen. Huu, nervöst!

Jag känner mig lite lugnare när jag skriver listor på allt som ska ordnas. Känns som jag har mer kontroll då.

Vi reser 24 juni, så jag hinner packa lite även efter bröllopet. Och vi blir inte borta längre (en vecka).

Om du inte får med dig allt till resan så kan ni ju köpa det på plats i Thailand.

Hoppas att du får mycket hjälp av din blivande man!

Kram

• April 99

Åh, ha de nu så underbart alla ni som har er stora dag idag!!!!!!

massa kramar

• Skogshuggarbrud

Säger dessamma som April 99. Lycka till alla ni som har er underbara dag idag! Om en vecka är de vår tur!

Sitter här och skriver ut festhäftena som jag sedan ska försöka hinna sy ihop imorgon.

Som tur är kommer familjen redan på onsdag och kan hjälpa till med de som vi inte hinner med själva i helgen. Tur man har semester fr.om onsdag!

Kram!

• Martinaa

Oooh grattis och lycka till alla 12 juni-brudar! Hoppas er dag blir minst lika fantastisk som vår! :)

Svar på tråden JUNI 2010 del 5