• Martinaa

JUNI 2010 del 5

Ibland går tiden fort. Så fort att man inte hänger med. Som nu till exempel. Förra tråden har redan blivit för gammal, så nu är det dags för en ny tråd för oss juni-brudar 2010! Och tänk, när den här tråden stänger, då är vi alla här GIFTA! {#lang_emotions_laughing}

Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans! Jag vill se listan växa nu, så är du ny är bara att hoppa in i diskussionen! Och nu hoppas jag på massa liv här inne, inget inlägg är för litet, konstigt, pinsamt eller för obetydligt för att postas här. Och det finns inget "OT", här pratar vi om sånt som inte nödvändigtvis har med bröllopet att göra också! {#lang_emotions_smile}

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi! {#lang_emotions_cool}

• Svar på tråden JUNI 2010 del 5
  • scarborough81

Var med svärmor idag och shoppade det hon skulle ha på sig till bröllopet, fixade färdigt vigselprogrammen... så nu är allt klart!!!

Bara maten kvar, men de gör vi på fredag samtidigt som vi ska duka.

Lördag, here we come..

Ska på husvisning på fredag oxå.. vill så gärna köpa de huset... helt nyrenoverat..

• Martinaa

Håller tummarna för er scarborogh, att ni får huset! {#lang_emotions_smile}

Var på stan idag och fixade lite. Köpte bland annat ett vanligt vitt lakan att ha med vid fotograferingen, om vi ska sitta i gräset eller så. Kan ju vara bra att lägga i baksätet på bilarna vi kommer åka i också.

5 dagar kvar...!
  • Skogshuggarbrud

Åh vad tiden har gått fort för oss alla! Min m2b och jag var med i tidningen igår! Kvällsposten ringde oss för ett par veckor sedan och gjorde en intervju. Så igår var vi som sagt med, på mittenuppslaget av alla ställen!

Finns på internet om ni vill läsa, dock har de skrivit fel ort som vi bor i, men tror inte så många tänker på det.

www.expressen.se/Nyheter/brollopet/1.2008356/de-gifter-sig-ocksa-19-juni

Hoppas att detta underbara väder håller i sig, så ni som gifter er i helgen får de underbart!

Lite smågrejer kvar att fixa precis som ni andra, bråka med skrivaren bl.a. då den inte vill som jag vill. Men ska nog lyckas fixa ihop festhäftena och vigselprogrammen!

Nu är juni äntligen här!!!

• Martinaa

Skogshuggarbrud:
    Jasså du är smålänning då?! :D Jag kommer från Skillingaryd ursprungligen så de där ortsnamnen känner jag igen även om jag kan peka ut dem exakt på kartan kanske... Hehe, kollade upp på Eniro nu bara för det! :P
    Kul och bli intervjuad av tidningen, det blev ju vi också och fick både framsida och helsida i tidningen Dock ej i Expressen, utan bara i stadens lokaltidning.

Jag måste köpa nya papper idag och ska sen skriva ut de sista festhäftena ikväll så tror jag vi är good to go sen. Bestämde cake topper och betalade tårtan idag också. Skönt.
    Idag ska faktiskt sambon sitta och pyssla lite innan han åker till jobbet, medan jag sitter på jobbet och inte kan övervaka. Vi får se hur det ser ut när jag kommer hem ikväll, hehe.

• April 99

en troligtvis sista vända här inne innan jag blir fru(?)...har bakat o städat hela dagen. Nu ska jag snart iväg o hämta blivande mannens 30-årspresent/morgongåva och sen till en kompis för middag och fixa naglarna. Imorgon blir det kombinerad 30-årsdags firande och dukning o matlagning...phu. ja ja på lördag får jag "vila" ;) eller på söndag då...

Hoppas ni alla får en underbar helg!

• soonAmrs

Skogshuggarbrud skrev 2010-06-02 12:28:35 följande:
    Åh vad tiden har gått fort för oss alla! Min m2b och jag var med i tidningen igår! Kvällsposten ringde oss för ett par veckor sedan och gjorde en intervju. Så igår var vi som sagt med, på mittenuppslaget av alla ställen! Finns på internet om ni vill läsa, dock har de skrivit fel ort som vi bor i, men tror inte så många tänker på det. www.expressen.se/Nyheter/brollopet/1.2008356/... Hoppas att detta underbara väder håller i sig, så ni som gifter er i helgen får de underbart! Lite smågrejer kvar att fixa precis som ni andra, bråka med skrivaren bl.a. då den inte vill som jag vill. Men ska nog lyckas fixa ihop festhäftena och vigselprogrammen! Nu är juni äntligen här!!!

Ja det är lite skillnad på dalarna och skåne

HAr ni beställt resan till Egypten än? Är oxå sugna på att åka dit. Tips emmottages tacksam om denna destination B-)

• Martinaa

Tjoho!

Nu är naglarna fixade, borden är dukade, klänningen inlämnad hos frisören och mannens kläder hämtade. Nu är vi nog redo för imorgon...hoppas jag, hehe. Är oroväckande lugn faktiskt...

Nu ska jag snart göra mig i ordning så jag och älsklingen gå ut och äta ikväll. Nu kan vi bara slappna av och låta allt ske. Nu kan vi inte göra mer.Nästa gång vi hörs är jag fru!

• Loveyoutoo

All lycka till er brudar som ska vigas med era älskade imorgon!!!

2 veckor kvar för oss 19 juni-brudar!

• Ellabay

ooh jag har sån beslutsångest över hur sminkningen och håret ska vara.
    Va på makeupstore idag och blev sminkad. Ville ha en grön bas och somrig.. men hon gjorde den på tok för mörk. Blev inte alls nöjd. Så nu vet jag inte riktigt vad jag vill ha och vad jag ska säga till min frisör som ska sminka mig på dagen. Jag får försöka hitta någon som gillar att sminka och prova en massa sminkingar på mig..
    Vill jag ha ljusa ögonskuggor? eller ska det vara mörka ögon?
    Gaaaaaaaaaaahhh!"!!

Svar på tråden JUNI 2010 del 5