Har Vickan inte varit inne på forumet???
Såååå många gånger det här har diskuterats i just det här forumet. En so uppenbarligen inte varit här och diskuterat är våra kära kronprinsessa. Suck!!!
Såååå många gånger det här har diskuterats i just det här forumet. En so uppenbarligen inte varit här och diskuterat är våra kära kronprinsessa. Suck!!!
Är det någon som har koll på läget? (mest nyfikenhet:) )
De som är så mån om traditioner och apperance borde kanske ha en annan uppfattning tycker man ju.
Tänk vad kul det vore om kyrkan sa nej och Vickan fick gifta sig borgerligt, hehe (gnider mina ondskefulla händer)
Det är verkligen förvånande, för jag trodde hon om någon skulle kunna förstå det här med kvinnlig frigörelse och symbolik i dylika handlingar!
Hon skulle ju själv inte ha varit kronprinsessa egentligen!! Bara för att hon var tjej! Har hon glömt det??
Nej usch och fy!! Skärpning!
Mary av Danmark är född i Australien med skotska föräldrar, så där var det väl den anglosaxiska traditionen som följdes. Det kan bli konstigt när man ska försöka blanda seder från olika länder.
Kungahuset ska representera Sverige - inte Hollywood!
Konstigt om andra ska följa de regler som gäller i Svenska kyrkan men inte prinsessan.
Kan föresten säga att jag egentligen inte är så mycket för monarki, men jag har gillat Victoria. Om det är sant sätter detta henne i en annan dager.
Håller med, Sebastiana! Hoppas detta inte stämmer! Vore riktigt pinsamt!!!