• Martinaa

JUNI 2010 nr 4

Då var det dags för en ny tråd för alla oss som ska stå brud i juni 2010. Vi är på rätt sida nyåret och nedräkningen har börjat på allvar! Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi!

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 4
  • April 99

här ligger inte planeringen på is! fy vad mycket det är kvar känns det som...livet rullar ju på som vanligt fast jag planerar ett bröllop. ska försöka jobba undan lite på jobbet också för att ge mer utrymme i maj ex. ha alla utvecklingssamtal innan. phu! men nu är inbjudningarna utskickade iallafall. blev lite senare än jag tänkt då jag åkte på magsjuka :(

• Martinaa

GrodanoJag:
    Är du boråsare? Me too! :)

• GrodanoJag2010

Ja och nej. Har bott i Borås men bor nu utanför åt Gällstad/Ulricehamns hållet. Min blivand jobbar fortfarande i Borås och det är mestadels där vi handlar m.m
    Alltid trevligt att prata med någon från trakterna =)

Martinaa skrev 2010-02-04 12:50:01 följande:
    GrodanoJag:Är du boråsare? Me too! :)
  • Martinaa

Hihi! Idag kom flera av våra inbjudningskort fram (dock har inte vårt värdpar fått det än) så jag har pratat med iaf tre vänner som glatt sig åt budskapet och sagt att de självklart kommer! Så roligt och helt underbart att inte behöva vara hemlig längre!

Nu känns det att det verkligen håller på att hända!

• GrodanoJag2010

Tänkte på det du skrev om att söka klänningen. På deras sida nästan längst ner till vänster har du en tom rad där det står "order tracking" över. ta och skriv in ditt order nummer där och kolla vad som står. Jag är där minst en gång om dagen för att se vad som händer. ;)
    Än så länge har de bara börjat på den...

Martinaa skrev 2010-02-04 12:50:01 följande:
    GrodanoJag:Är du boråsare? Me too! :)
  • Kribban

Ja visst är de roligt när svaren börjar komma {#lang_emotions_smile}

Vi har nog bestämt oss för cateringen nu, allt är preliminär bokat men vi ska träffa dem den 15:e så efter det är allt klart förhoppningsvis. De fixar även serveringspersonal så de känns skönt att slippe en sak på listan...

• Martinaa
    GrodanoJag2010 skrev 2010-02-04 20:04:45 följande:
    Tänkte på det du skrev om att söka klänningen. På deras sida nästan längst ner till vänster har du en tom rad där det står "order tracking" över. ta och skriv in ditt order nummer där och kolla vad som står. Jag är där minst en gång om dagen för att se vad som händer. ;)Än så länge har de bara börjat på den...
    Jag vet, men det ordernummer jag fått nu funkar inte. Har mailat dem om det så får vi se om de kan fixa det.
  • Vi2010

Hej! Får jag också hoppa in här? Gifter mig 19 juni 2010.
    Jag får sån sjuk ångest när jag läser era inlägg.. det enda vi har klart är prästen och kyrkan, that's it..
    Hur många har ni bjudit på era respektive bröllop och hur stor är budgeten? Är det princessbröllop med slott eller mindre bröllop?

• Bettertogether
    Vi2010 skrev 2010-02-05 12:33:20 följande:
    Hej! Får jag också hoppa in här? Gifter mig 19 juni 2010.Jag får sån sjuk ångest när jag läser era inlägg.. det enda vi har klart är prästen och kyrkan, that's it..Hur många har ni bjudit på era respektive bröllop och hur stor är budgeten? Är det princessbröllop med slott eller mindre bröllop?
    Välkommen med i junitråden! :)

För oss är det litet (för oss känns det litet med 125 gäster då de flesta är nära släktingar) personligt bröllop som gäller! :) Vi gifter oss också den 19 juni! :)
    Vad ska ni ha då? Litet eller stort?
  • April 99

Välkommen hit till oss!
    Vi tycker också vi kör relativt lite, med 60 personer ungefär(en hel del långväga) och då fick vi dra ner rejält...utomhusvigsel utanför ett slott, låter flådigt men är aldeles gratis :) sen har vi hyrt lokal för 800 Kr för ett dygn ungefär. Egen buffé, lite pyntat och så klänning och hår och make up ska bli fixat. så inte så princessigt, Lagomt för oss eller lagomt princessigt för oss :)

Svar på tråden JUNI 2010 nr 4