• Im yours

Tantvarning för 7:e gången

Heloise; De söks efter biblotikarier här i stan. Sök för sjutton, om inte annat får du se hur du ligger till. Kramar.

Thinker; Men oj vilken soppa. Hur hanterar man sånt vännen ♥

Fjällbruttan; Vad det låter mysigt m skoterturer, solande på renskinn, o det vackra landskapetet du bor i.

Ja, hörni ..... varför händer allt skit samtidigt???????

Jag fick en så fantastisk känsla av att det är dags för mig att dra till mina drömmars stad, Paris o bo kvar på obestämd tid. Ni vet in på flygplatsen kommer tant Liz, m symaskinen som handbagage och laptopen i tryggt förvar Jag tror banne mig att jag pausar livet, och sparar cash så jag kan åka senast nästa år. Jag borde väl hinna gifta mig nån annan gång.

Vad tycker ni? Jag vill, jag vill ..... stampar med ena foten.

• Im yours

Jag bjuder på färska bullar, o kärleksmums, (chokladkaka)ikväll.

Är helt slut efter att ha tvättat och bakat, och lagat mat.

Jisses, vad en liten gumma kan gno

Kramar till alla!

• Im yours

Sonja; Vad mysig hon är jäntungen ♥

Fjällbruttan; Oj, vad spännande. Mina gullebarn hamnar nuförtiden på samma bild, Så söööööööööööta, lille Dexter har dock lite magknip och så.

Solde; Ett extra stort bandage på tummen, o du kan komma att inte behöva göra mer än nödvändigt åtminstone den närmaste veckan.

Aleta; Fy skruttan, för sånna där trappor. Jag kommer ihåg, och ryser.

Heloise; Vi har oxå maxat oredan, vet inte var jag ska börja Köpte iaf ett nytt duschdraperi på IKEA igår. Kanske börjar där ......... nån annan dag.

Usch tjejer, vi har haft en massa våldtäkter i stan. Rikskrimm har anlänt och man bara hoppas att de får tag i den idioten snart. Han slår tydligen till på alla möjliga håll, i värsta fall kan det vara fler monster som går lösa

Har varit ute och gått i solen idag, den värmer så skönt.

Ställer in ett stort påskägg fylld med smaskigheter, ta för er vetja. GLAD PÅSK mina finfina vänner.

• Im yours

Aleta; Vad härligt med ett nytt litet ansikte att pussa på♥

Min vanliga tur till Blåkulla blir inställd, usch jag är så galen på vår busstrafikssamordnare som idag 1 april, gett oss nya bussnr, nya resvägar och nya hållplatser. Ja, ni förstår säker att jag ämnar använda kvasten till att sopa på någon vid Länstrafiken Men ha så kul därborta, och hälsa alla.

Påskkramar / Tant Liz

• Im yours

Blomman; Vad gråtigt det blev i mitt hjärta, vännen ♥♥♥ Jag tänker att om du inte blir mamma nu, så måste det finnas en mening med det. Nått annan storslaget som du ska göra .........Kramar

Jag önskar att få någon gång få göra nått skrivprojekt tills med dig. Du har talangen, men behöver få en chans ..... branschen är stenhård men ..... det går om man vill. Iaf det skulle vara kul att göra något ihop med dig.

Ett liten tröst i nuet, men också en chans att få ur dig alla tankar som finns lagrade i dig. Börja skriva ..... i en köpt fin skrivbok, el i ett worlddokument. Två ord om dagen, el en hel sida spelar ingen roll. För det du upplever idag kan glömmas bort ....... Därför måste det det finnas människor som skriver med o av känsla ...... i en värld som ibland tycks vara utan sans och vett. Blunda, lyssna och gläds.

Kramar till alla i tråden.

• Im yours

Hahahaha ..................... så mycket hönssnack , och så lite jag begriper. Jag minns dock Bruttans "galna" tupp ......... han är ju förevigad nånstans i min blogg.

Idag ska jag föröka ta mig ut till shoppingcentret, våra busslinjer har ju "bytt både namn och destinationer". Så man får väl se var man hamnar??????

Kramar till er!

• Im yours

Tittar in och säger hej! Har fått en el flera råttor som gäster i mitt hem. Då den/de varken betalar hyra, samt saknar bordskick och hyfs, har jag beordrat uppsägning med omedelbar verkan. Saneringsnämnden har även de försökt komma till tals med vederbörande, skickat ut betalningsförläggande till råttboet etc. Dock är det osäkert hur många av dem som har legitimt skäl att vistas i huset, men också vem som är ansvarig ägare till boet. Det verkar som att alla skyller på varann, och råttsläktingar från landet dyker hela tiden upp.

Saneringsnämnden beslutade idag, att alla som försöker komma in i min lägenhet balkongvägen och har svans Är skyldiga och att de därmed ska straffas med döden. Sålunda har råttgift placerats ut idag den 8 april 2010, vilket bör ge omedelbar effekt.

Ja, vad säger man; Jag bor dessutom på 2.a våningen.

Pantzer: Ojojoj, har den människan problem el problem?

Kram från tant Liz som just nu bara vill sova, efter den intensiva råttjakten natten innan. Extraextra kramar till de som behöver. Här finns ännu en axel att luta sig emot. ♥

• Im yours

Hej, hej
    Har haft en råtta springande i lägh, o om man inte vågar sova så drömmer man inte;-(

Annars är allt oki, lite ömma hand- och fotleder bara.

Bobou; BMI på 19 låter lite vännen. Du kan ju strosa mer än powergå, så får du frisk luft o rosiga kinder. Låter tokjobbigt med allergi, bara att handla mat måste vara komplicerat. Jag tål allt, förutom överspända människor

Heloise; En man som får en att skratta så där, är guld värd. Ni är så fina ihop, jodå jag har sett bröllopsfotona

Passion; Jag ser knappt på nått på tv, blir webbprogram ibland. Men jag har sett klippen från Talang, och en del är definitivt sjönsångare. När jag hörde han Stephen Hansen, nått sånt; Tänkte jag, han skulle platsa på mitt bröllop. Hmmmm sångkategorin alltså.

Sonja; Nog är det härligt då våren är på väg!!!!

Didis; Din kära man ringer nog snart.

Fjällbruttan; Sköt om dig och grodan ♥

Kramar i massor ..... nu ska här mysas med blåbärste, modeblaskor och favvomusik.

Vi hörs!!!

• Im yours

Välkommen hem Fjosok, o hur var det på Mallis då?

• Im yours

Välkommen hem Fjosok, o hur var det på Mallis då?

• Im yours

Hej mina söta vänner. Jag tror faktiskt att råttgiftet gjort sitt, har inte öppnat förrådsdörren ännu. Men det äckliga prasslandet har tystnat. Hmmmm ...... jag ska flytta, m inte riktigt ännu. Mittiprick och Dfk ni har så rätt o Bruttan bra att veta vad som gäller i råttfällor.

Min minsting har nu bestämt sig för att flytta upp till Umeå, o fortsätta plugga vid universitetet. Först ett naturvetenskapligt basår för att få den rätta matte- och fysikbehöhrigheten, sedan blir det data i 4 år.

Han flyttar upp i sommar, det känns redan konstigt tomt på nått sätt. Men jag är så stolt över att han planerat in ett par år till på skolbänken .............. med chans på ett bra jobb.
    Oj, vad tiden med barn i huset har gått fort!!!♥

Fjälbruttan; Vad spännande, kan man få bli nån sorts cybermoster?

Trött, trött är jag nu. Kramar

• Im yours

Förresten, jag har ett par sååååååååååå snygga skor i storlek 36 till den som vill ha. Köpte dem från Forever21-sajten, o de var för små. Skickar gärna ett paket

• Im yours

Haha ......... då får ni allt en sko var Men det gäller att trivas i klackeskor kan jag säga, o så har de sån där öppen tå. Dragkedja mitt bak, denimfärgade ......... Typ såhär men mer stövlett-modell

www.have2have.se/product.asp

Inboxa adress så skickar jag dem glatt vidare.

Kramar

• Im yours

Så sant, så sant blomman. Här i stan beter sig cyklister åt som vore de kungen av alla vägar. Dvs vuxencyklisterna ........... när de kommer farande är det bästa att snabbt kasta sig åt sidan. Jag promenerar mycket ........ och har lärt mig att de liksom har andra trafiklagar

Nu ska jag ta en prommis ner på stan, skrev ett argt brev igår som ska postas

Didis; Jodå, Robin har ställt sig i kö för en etta i Ålidhem. Han har nån kompis från grundskolan som bor just där. Nära till universitetet är det, så det blir säkert bra.

Kramar.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången