• Im yours

Tantvarning för 7:e gången

Ett stort grattis Heloise!!! ♥

Ja, nu är det hockeydax igen, 6.00 pronto. Vi har samma upplägg varje morgonmatch, alltså frukostintag

Min "svärdotter" gjorde verkligen ett jättejobb. Dexter väger t.o.m 4,5 kg o är 54 cm lång. Smilla vägde 2,7 kg, o var 49 cm.
    De åkte hem redan efter ett dygn på BB, och verkar må bra. Väntar nu ivrigt på de första bilderna.

Kramar från tant Liz som är uppe med tuppen

• Im yours

Nu finns en bild på toksöta Dexter i mitt galleri, en sådan guldklimp han är. Farmorshjärtat svämmar över.

Kramar

• Im yours

Så var jag klar med OS, hockeyn är överspelad. Tre Kronor är mina hjältar i med och motgång. Löööööööööööve you boys.

Här blir det stormvarning till kvällen, ska åka ner på stan och kolla bokrean. Så jag inser att februarimånad varit ungf lik andra februarimånader;-:

Sonja; Du är jättebra mamma!!!!!

Solde; Håller tummarna för huset är i gott skick. Jag vill oxå ha gångavstånd till gymmet. Tränade hos sjukgymnasten på vårdcentralen, m tröttnade snart då ordet trivsamt, funktionellt och service fattades i hela lokalen

Blomman; Du kanske borde öppna en rörelse där du lejer ut tjänster av olika slag. Allt från pratsällskap till tung snöröjning. Du har verkligen sinne för generös hjälpsamhet♥ ♥

Kramizar

• Im yours

Så var jag klar med OS, hockeyn är överspelad. Tre Kronor är mina hjältar i med och motgång. Löööööööööööve you boys.

Här blir det stormvarning till kvällen, ska åka ner på stan och kolla bokrean. Så jag inser att februarimånad varit ungf lik andra februarimånader;-:

Sonja; Du är jättebra mamma!!!!!

Solde; Håller tummarna för huset är i gott skick. Jag vill oxå ha gångavstånd till gymmet. Tränade hos sjukgymnasten på vårdcentralen, m tröttnade snart då ordet trivsamt, funktionellt och service fattades i hela lokalen

Blomman; Du kanske borde öppna en rörelse där du lejer ut tjänster av olika slag. Allt från pratsällskap till tung snöröjning. Du har verkligen sinne för generös hjälpsamhet♥ ♥

Kramizar

• Im yours

Godmorgon mina gulliga vänner!

Fyndade några böcker igår, Sju sorters kakor, Diana biografin, Marilyn handbook, Historiens underbara värld, Den som inte tar bort luddet ska dö, Behandla dig sjäv.

Har även drabbats av bröllopsgrejs- sjukan Vilket gav följande resultat, allt från Lightinthebox.

www.lightinthebox.com/Long-Sleeves-Faux-Fur-Bridal-Wedding-Jacket---Wrap--WHPJ0052-_p67193.html

www.lightinthebox.com/Long-Sleeves-Organza-Bridal-Jacket---Wedding-Wrap--WSM0404-_p64946.html

www.lightinthebox.com/Gorgeous-Clear-Crystals-Wedding-Bridal-Tiara--HG0869-_p72110.html

www.lightinthebox.com/Gorgeous-Clear-Swarovski-Crystal-Wedding-Bridal-Tiaras--WH086-_p60980.html

www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GK-238497&cgname=OSKEYBRPZZZ&rfnbr=8

Idag blir det värsta slappardagen, känns absolut nödvändigt.

Hoppas ni oxå får en bra början till helg. Kramar

• Im yours

Tack så mycket för alla grattisönskningar i å med Dexters födelse. Snacka om att barnbarn är som grädde på moset, lalalala.
    Kram

• Im yours

Haha, ger mig in i diskussionen ang lappskrivande. Köpte David Batras bok, DEN SOM INTE TAR BORT LUDDET SKA DÖ på bokrean. Läs gärna den, o försök sedan att inte skratta. Snacka om vardagskomik.

Usch vad trist med djur som är sjuka, snöras, ungar som hamnar på akuten etc, etc. Mycket ska stackars tanter tåla, tvi, tvi, tvi.

Har beställt en prenumeration på vitaminer, tycker mig bli tröttare av allt nuförtiden. Att vara ute på promenad med sonen .... oups tar knäcken på mina fötter. Tänk om man kunde köpa sig den enorma steglängd som vissa begåvats med

Skönt är iaf att solen gett sig till känna även i Örebrotrakten. ÄNTLIGEN!!!!

Nu ska jag logga in och kolla fashion-kläder på brittiska sajter. Pundet lär ligga rätt lågt nu, o detta ska undersökas grundligt.

Kramar i massor till allihopen.

• Im yours

Cantaton: Mmmm ........jag tror på dig. Hoppas att du hamnar rätt. Själv hade jag guldtur då jag sommaren-2008 tog med mig mitt trauma och sökte hjälp. Att få prata och gråta ut hos en bra psykolog var läkande. Jag vet inte om man någonsin helt o fullt läker ihop, men man lär sig att signalera i tid. Jag fick till slut komma till traumamottagningen, ibland hoppar jag över ett besök. Men jag vet att jag alltid kan komma dit, o det är en nog så god hjälp. Lycka till allas vår sångfågel! ♥ ♥ ♥.

Sonja; Så söta tjejer du har. Jag skulle bra gärna velat vara med i kyrkan o applåderat. Krama om dem från mig, är du snäll.

• Im yours

Jag ska oxå ut i solskenet, känner faktiskt hur det liksom spritter i bena

I helgen ska jag dissa allt som har med melodifestivalen att göra. Visst, tror ni inte man har dundrat in i min stad nu, herrejävlar. F`låt Solde m utrycket var lite nödvändigt. Jag menar nämn C. Björkman och jag får ett stort spel

Jaja, lika glad är jag för det.

Kramizar till hela tantgänget!!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången