• Im yours

Tantvarning för 7:e gången

Whatever Fjosok, bara du är nöjd så .....

Här hittar man min nya blogg, lite kvar att fixa ..........

lizbloggar.bloggproffs.se/

• Im yours

Cantaton; Här kommer ett grattis från mig. Jag nämnde ju i något inlägg om en annan utnämning till dig, o så kom den här. Superbra!

Sonja; Ha så bra upp i fjällen, hoppas ni får se solen Oxå.

Daa och Heloise; Jag tänker på er och önskar er allt gott. Och det där talet fixar du galent.

Aleta; Hur gick det med taket? Gör du praliner till påsk oxå?

Solde; Sicket härligt kattliv ni har där hemma, och lyllo de brudpar etc som får möjligh att vigas av dig min vän.

Idag har jag varit ute på promenad, så mysigt och vackert. Hoppas på mer sol på de bleka kinderna. Har inte sett nått av OS ännu, men så snart hockeyn startar är jag med

Kramar och hjärtliga hälsningar till alla er. / Liz

• Im yours

Cantaton; Årets kvinnliga företagare, m vet inte om det finns. Den titeln skulle du iaf oxå förtjäna.

Åh, hockey, hockey, hockey då är jag på G, tills med grabbarna från MODO förstås

Bra att veta Aleta. (Kolla, kolla det blev ett rim) Du gör helt rätt som drar hemifrån en stund, vila upp dig nu.

Till er som vill ha något vackert o flärdfullt att titta på. För ibland kan man ju bara inte somna.

www.cinderellasgowns.com/

Kramar

• Im yours

Hallå i vinternatten, vaknade m halsont. Passar på att shoppa från en lågprisbutik

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=21127578&quantity=1&cart=21&pBackUrl=cart.htm

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=15698164&quantity=1&cart=15&pBackUrl=cart.htm

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=14513858&quantity=1&cart=19&pBackUrl=cart.htm

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=21322806&quantity=1&cart=17&pBackUrl=cart.htm

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=18965081&quantity=1&cart=13&pBackUrl=cart.htm

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=13148574&quantity=1&cart=18&pBackUrl=cart.htm

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=15928867&quantity=1&cart=2&pBackUrl=cart.htm

Man shoppar så bra, i sängläge

Bye, bye. Ha en bra dag!

• Im yours

Slängde ner den här långa svarta i sista sekunden

www.bonprix.se/se/bundle.htm&size=18964168&quantity=1&cart=14&pBackUrl=cart.htm

De 2 andra klänningarna valdes i ljusa färger. Väskan blir beige.

Alltihop kostar mig 2500 kronor, o kommer att få följa m ut, många ljusa, härliga sommarkvällar

• Im yours

Godmorgon, vaknade av att mina spanska grannar snarkar så in i bängen. Spelar ingen roll, då jag jag ändå ska vässa armbågarna inför Sverige-Finland matchen i hockey

Banne mig så tror jag att hockey finns i mitt blod. Har bott i städer där ishockey är en typ av religion, o är bekant med en del spelare. And I just löööööööööööve this game. Den som inte fattar att min familj ser hockey på tv, är förmodligen både blind och döv Bravoskriken, samt mindre-bra-skriken ekar, och chips/ostbågar + läskeblask anses som näringsrik föda under dessa dagar

Aleta; Fy sjutton vilken otur ni har, värsta mardrömmen. Hoppas iaf att getingskällena slutar bekymmra er. Håller tummarna för att det löser sig omedelbart bums.

Fjällbruttan; Ta hand om dig nu, så ska du se att det blir bra. Mitt barnbarn har fortf ej kommit ........... men den som väntar på nått gott, o.s.v.

Solde; Jag upptäckte företaget på google, o köpte några festklänningar att ha i sommar. Såg oxå att länkarna funkade dåligt.

Jag är nog värsta virrpannan här på BT Alltså, jag är forf med (en blivande man). Vi har pratat ut, dvs kommit fram till att vår kärlek står över allt annat. Och en massa tusen andra saker Jag har fått Lasse att förstå min "oro" för att lämna ett liv som kämpande ensamstående mamma till livet där pengar inte skapar problem. Utan att det "i stort sett" bara innebär fördelar. Förstår om det låter helt crazy, men gud vad jobbigt det har varit att ta in detta i min skalle. Nu fokuserar jag bara på finna mig till rätta ........ Han ger ju mig så många goda saker .... Min oro har i hans ögon, varit tecken på nån sorts missnöje ....... Jösses, jag kan verkligen inte förklara detta
    Egao, ego, egoinlägg!!!!! ♥

Till alla er som jag jag inte nämnt skickas så många kramar att iaf några problem förvandlas till luftbubblor.

Nu ska jag duka till frukost, väcka sonen och kolla in OS-hockeyn. Ciao, och på återhörande.

• Im yours

Föresten Pantzer: Att skrivande jämföra OS-hockey med sömnpiller är att räknas som nationell och sportslig desertering

• Im yours

Lalala ......dansar in. Jag har blivit farmor till en präktig grabb på 4 kg, han kom ikväll 19.20. Så jävla underbart

• Im yours

Aha, expedition Passionsblomman rycker ut. Vilken otroligt underbar tråd det här är ♥

Kramar från tant farmor Liz

• Im yours

Hej allesammans. Mitt nya barnbarn ska heta Dexter, 4 kg tung och 54 cm lång är han

Smilla heter Elvira som andranamn.

Välkommen hem Sonja, och Bruttan.

Här är det sol, +2 grader och lite takdropp just nu. Kan man möjligen hoppas att våren är på väg

Kramar

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången