• Im yours

Tantvarning för 7:e gången

Aleta; Tänker på dig vännen.

Vi har oxå strålande solsken, känner mig lite stel idag. Men det är sånt som går över. Tulpaner är underbart ...........

Kramr från mig.

• Im yours

Passion; Loved the words that popet up Snyggt, rak på sak, o med glimten i ögat. Tja, lite som jag försöker förmedla tankar till ord.

Med mig är det bra, 6.e dagen utan socker. Hoppas att klara av 25 dagar ........ Ge mig styrka tjejer! Ibland är det som att jag vaknar upp och inser att en sak i taget är gott nog. Och då valde jag att mota bort sockerkickarna, dvs. fööööööööörsöka.

Eftersom det snackas bebisar, måste jag få visa upp mina hjärtegull, (IGEN) I galleriet under starka bilder ....... och den första bilden är på mig

Kramar och sov sött. / Farmor Liz.

• Im yours

Tack så mycket, satt och funderade på Smillas vackra ögon. Tror nog att mina gener spökar åtminstone litegranna. Den andra bilden är på min dotter med pojkvän, o hon sägs vara mycket lik sin mor.

Tanter, visst kan man se vissa likheter med näpna barnbarnet?

Pratade precis med sonen, barnens pappa, och sa hur mycket de där småttingarna betyder för mig ♥ Btw, jag kommer gärna och agerar extra farmor för de som vill och behöver.

• Im yours

Passion; Jag önskar, önskar, önskar att alla behandlingar ska ge er en liten bebbe. Det känns mycket optimistiskt trots att jag inte innehar Frulles troll-knän.

Sonja; Jösses, vad länge sedan jag hörde ordet ranta. Tror min mamma använde det ibland

Aleta; Fy sjutton, vad okänsliga människor kan vara!!!! Bläääääää

Nu ska jag steka blåbärsplättar, måste "bara" kolla brandlarmet. Jo, det brukar börja skrammla då jag sysslar med pannkakestekning

Kramar till alla oss!

• Im yours

Hörni, kära vänner. Om man vill veta hur många Harley Davidson motorcyklar, el ett visst bilmärke som finns registrerade i Sverige, o på vilka orter de finns.

Hur och var söker man??

• Im yours

Fjosok; Marängbrudarna borde ha vett att jubla. Jag gillar själv inte extra, extra allt på kläder Men den ser helt oki ut.

Heloise; En sån katt livar allt upp vardagstristesssen. Ursäkta; Men hejja på, kissekatten!

Fjällbruden; Helt rätt tid för vilande, el kort sagt mer chillande till tanterna nu på vårsidan

Sonja; Bra att du ryter till, ställer in en bukett tulpaner på ditt skrivbord. I fall att inte gubbarna på ditt jobb redan gjort det.

Ha en ljuvlig helg allihopen!!!

• Im yours

Lara C; Som äldretant här i tråden hälsar jag dig välkommen in igen. Finns det hjärterum så finns det stjärterum Hmmm, var ett tag sedan Soldemor kastade in färska frallor så kan vara lite knapert med fika i tantvrån. Jag trollar iaf fram en "köpetårta" bara för att tårta är gott. Alla dagens besökare bör idag alltså förse sig med en redig bit gråddtårta och en kopp kaffe/te.

Passion; Jösses, vilken pojk att vara kvick i munnen. Då han blir äldre kommer förståndet ev i kapp honom, o då reder det sig nog ang könsroller etc.

Cantaton; Jag är oxå lite låg just nu, .......... men måttliga el helst inga förväntningar på självet brukar hjälpa något.

Vet ni jag har hittat nåra kusiner på facebook, min mamma dog tidigt så kontakten har varit lika med noll. Och Sonja, en av dem bor i Gällivare (inboxade dig om henne för ett tag sedan) Och nu ploppade hon upp helt plötsligt, skitkul!!

Kram, kram, kram, o glöm inte bort cybertårtbiten ni ska ha./ Liz

• Im yours

ANNA, lilla vackra ANNA vann. Jag gillar henne skarpt, och så blev hon så sprudlande glad.

Hundskit, usch, häromkring finns allehanda sorter. Äckligt, önskar att jag oxå kunde glo på kärring och gubbskrällena som äger fyrbentingarna.

Fjosok; Har jag missat nått, vem har gått bort?

Heloise; Ica-Stig ska vara väldigt glad att ha dig i koncernen.

Mittiprick; Grattis till dig oxå.

Sonja; Bira, Bira, bira. Bärs, Bärs, Bärs .... hejom fejom fallerallera. Skål!! Häftigt med livedans i hemmet

• Im yours

Vi har ätit middag, ugnsbakade rotfrukter o lax. Till efterrätt chokladpudding, hallon och grädde. Och så vitt vin till det.

Livet kan allt vara bra underbart.

Kram på er!!

• Im yours

Vinkar till Thinker, o Frulle, gott att höra ifrån er. Undrar vart troll1 och Diz håller hus?

Lasse är i London och gör buisness, jag har önskat mig presenter av alla slag Halvligger och tittar i en underbar bröllopsbok; Vera Wang on Weddings, såååååååååå fina bilder. Tror jag smäller av.

Skulle promenera med en kompis, m en skit-tung byrålåda landade på hennes fot igår ......... så hon kunde inte. Jag har varit inne hela denna soliga dag. Men imorg då ska det bli uteliv.

Kramar från Örebro och tant Liz.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången