Tantvarning för 7:e gången
Thinker; Deras förlust, du hittar nått annat mycket bättre ställe att jobba på. Så det så ♥
Pantzer; Grattis till jobbet!
Thinker; Deras förlust, du hittar nått annat mycket bättre ställe att jobba på. Så det så ♥
Pantzer; Grattis till jobbet!
Jag ska oxå ut och promenera, och så ska jag köpa mig en glass från GB-sortimentet. Såg att en nying hette nått med bröllop Klart passande.
Ang öronvärk, jag brukar lägga en vitlöksklyfta på det onda. Hur tokigt det än låter så hjälper det faktiskt.
Passion; Jag har oxå sett vårlökar, vet bara inte vad skönheterna har för namn. Det liksom luktar vår härnere, o folk står med näsorna mot solen och njuter. Lugn, lugn Sonja och Fjällbruttan det kommer till er i sinom tid.
Solde; Städning är inte min favvosyssla heller, men jag gillar då allt ser rent och fint ut
Ha en bra dag!!!
Thinker; Här får du en bamsekram, hoppas, hoppas att det inte är nått. Förstår hur du känner det vännen ♥
Cantaton; När jag läser om det du går igenom ......... Ja, det kunde varit jag för 2 år sedan, o ibland faller jag tillbaka även nu. Grejen är väl att det inte stör mig lika mycket, o framför allt gör det inte lika ont. Kramar till dig, du är så jättebra.
Dfk; Har du testat vitlöksknepet?
Heloise; Åk dit och titta, vetja.
Blomman; Jag känner på mig att det går bra den här gången. ♥
Jag har precis tagit ett varmt bad, druckit lite vitt vin och ska bara slöa framför webbtv.
Kramar till alla härliga, gulliga tanter.
Dfk; Japp, det är bara att skala en vitlöksklyfta och försöka få den att ligga på onda stället. Värsta konstiga grejen , men det brukar hjälpa i familjen Liz&Company. Håller tummarna, men gå till doktorn oavsett, du kan ju behöva penicilin el nått,
Gulle goa tantvänner, skickar bamsekramar med extra styrka.
Skålar med påskmust för Blommans finfina fillijokler
Mittiprick, trääääääääääääääligt med läkarundersökningar. Har du någon som kan följa med och serva dig vännen?
Ska försöka få dig Thinker, o andra att åtminstone småle;
- Vet du varför man ser att det varit möss i kylskåpet.
- Jo, ostbågarna står utanför
Vet ni min dotter stammar, och igår sprutade de in botox på hennes stämband i ett försök att mildra stammningen. Tycker att hon är fantastiskt modig som testar.
Jag har shoppat gummistövlar idag, känns märkligt konstigt att behöva sådana. Igår gick jag igenom min garderob, ni skulle vart här allihopen. Jag ger bort typ 30 st festklänningar etc.
Nu känner jag mig avslappnat trött, lite skönt faktiskt. Har varit rätt mycket inre stress även här
Kramar till alla!
Hahaha, jag räknade. Jag har nu 21 klänningar i min klädkammare, oh yes jag behöver, "vill ha", måste skaffa, en jätte walk-in-closet.
Jag har i nuläget 7 kassar med kläder jag ledsnat på i köket. En kompis har redan fått en del. Sedan har jag en fanclub i personal på en förskola jag knäckte extra på under studierna. De får pröva ut, o dela på resten.
Men som sagt packa gärna tandborstarna medans tider är, O KOM HIT.
Thinker; Schysst akrobat till hamster
God förmiddag!!
Eller hur; Jag behöver EXTRA; extra klädutrymme, skoutrymme, samt väskutrymme!!
Har gjort iordning påskägget, som ska skickas upp till Smillis. Hon verkar lagom förstjust i lillebror Igår hade hon gått fram och tillbaka o sagt; Dexter har ont i magen, medan hon själv vräkte i sig russin ur en ask. Det är så kul nu då hon börjat prata och säger; Hej farmor, då man ringer upp. Sånt värmer inombords, o jag älskar ungar. Tänker ofta på mina år inom barnomsorgen och gläds åt alla minnen.
Nu ska här vilas litegrann. Ha en bra dag friends!
www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6788181.ab
Kommer ni ihåg de fotproblem (våldsamma smärtor)jag hade hela förra året.
Här kommer förklaringen, ugg ugg.
Lycka till Blomman, tänker på er.
Kramar till alla!
Sonja; Jag använde mina uggs i 3 mån, varje dag innan högra foten kapitulerade. Men hade svåra smärtor hela förra året, helt otroligt länge. Nu verkar dock foten ha läkt ihop, o förhoppningsvis blir det så även i framtiden. Tänk jag blev till o med skickad till röntgen av doktorn...... Har faktiskt köpt ett par nya uggs för de är så sköna, m bara för att användas vid iskyla och kortare promenader.
Hmmmm .... inte kul med underlivsbekymmer, hoppas det ordnar sig snarast. Ta en sväng förbi barnmorskan el gynmottagning är mitt råd.
Jag har börjat blogga igen, efter en längre tids total mediatystnad. Så nu har jag banne mig saker att förmedla
www.metrobloggen.se/lizbloggar
Kramar och ha en bra dag!!
Mitt inlägg försvann oxå, grrrrrrrrrrrrrrr. Skrev precis en blogg och har lite slut på ord, för tillfället.
Men blomman min vän, det är klart man ska hoppas. Vad ska man annars göra? Du är helt fantastisk, o det gäller förstås blompojken o blomsambon oxå.
Heloise; Dina föräldrar ska naturligtvis skriva något där de tar på sig hela skulden. Fattas bara annat, vevar med handväskan.
Pantzer; Usch vilka läskigheter du förser oss med. Nästa gång vill jag se en solskenshistoria. Själv gick jag hårt åt katolska kyrkan i min blogg. Dubbelgrrrrrrrrrrrrr .......
Kramar
Aleta; Jag hade ett inlägg på engelska i min gästbok av samma person. Jättekonstigt, tog bort det på direkten, m man kanske borde ha anmält först?
Dfk; Ja, sånt kan verkligen stjälpa hela dagen, morrar högtljutt.
En bra dag önskas från ett disigt Örebro.