• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Ananias

cia- men hade någon annan hunnit boka upp det nu eller ? för annars kan ni väl ta det ändå

• CiaLovesAndreas

Det var mannen som ringde till dem så jag vet inte riktigt vad de sa. Men de ska höra av sig.
    Men jag kan inte påstå att det känns nåt roligt att gifta sig där. Så nu har vi tagit kontakt med en präst som förhoppningvis kan viga oss i festlokalen istället.

• Hannaibröllopstankar

Cialovesandreas:

fy vad tråkigt, jag förstår om ni kollat upp andra alternativ istället. Tycker att dom borde höra av sig dirket med ett besked, det handlar trots allt om ett bröllop.
    Har ni skickat ut inbjudningarna med vigselplatsen redan?

• Martinaa
    Hannaibröllopstankar skrev 2010-01-14 10:50:37 följande:
    Martinaa: Vilket roligt bröllopsbingo, det snor jag! :)När ska ni dela ut det?
    Ja vassego! Jag har själv snott ihop det av två olika bingon jag hittat på nätet.
    När ska vi dela ut vad? Bingot? Det ska jag ha i festhäftet. Ska eventuellt skriva ut det i fem olika varianter, men egentligen gör det ju inte så mycket om alla har likadana brickor, eftersom alla inte upplever alla händelser samtidigt ändå.

Avalon:
    Jättesöta smycken du beställt!
    Tack för att du skriver sånt om Milly, det får mig att känna mig lite lugnare. Är väl egentligen så nervös över att jag kommer vara missnöjd över själva klänningen, jag är mest nervös att nåt ska gå fel på vägen och jag inte hinner få den i tid eller sånt... Hur lång tid tog det för dig att få hem klänningen från att du beställde??

Ananias:
    Jag måste säga att som gäst på bröllop så är en av de absoluta höjdpunkterna för mig att få läsa alla gästpresentationer i festhäftet vid middagen. Är alltid jättenyfiken på vad som skrivits om mig, och mina vänner. Jag hade ju blivit lite besviken om det inte fanns någon sådan, men nu är ju inte jag gäst på ditt bröllop och ni gör självklart som ni vill, men bara min lilla åsikt
  • Hannaibröllopstankar

Martinaa: Jag antog att ni skulle dela ut bingot seperat, tex efter vigseln om ni skulle fotas. Men i festhäftet är ju klockrent!

• patrikoannika

Bröllopsbingo och gästpresentationer - DET kommer vi garanterat ha i våra häften!!

• CiaLovesAndreas
    Hannaibröllopstankar skrev 2010-01-14 20:52:13 följande:
    Cialovesandreas:fy vad tråkigt, jag förstår om ni kollat upp andra alternativ istället. Tycker att dom borde höra av sig dirket med ett besked, det handlar trots allt om ett bröllop.Har ni skickat ut inbjudningarna med vigselplatsen redan?
    Som tur är så har vi inte hunnit få ut dem. Hade hoppats på att kunna skicka dem till helgen, men så blir nog inte fallet.
  • Martinaa

Hade ju missat en hel sida med inlägg när jag skrev mitt förra svar så missade allt om kyrkbekymret för dig Cia.
    Om inte någon annan bokat in sig så borde ni kunna ta den tiden ju, men jag förstår din besvikelse och inte vill ha med dem att göra längre. Usch va hemskt! Det är ju sånt som skulle kunna dyka upp i någon av våra absurda mardrömmar, men INTE hända på riktigt!
    Tröstkram till dig och hoppas verkligen det ordnar sig på ett sätt som ni blir nöjda med!

• CiaLovesAndreas

Förlåt för att jag är så ego, men idag har det bara handlat om den förbenade kyrkan!

Nu har jag fått tag i en präst. Väntar på svar om han kan eller inte så snälla håll tummarna för oss.
    Om han kan så blir det vigsel i festlokalen, dock kanske kl 17...tycker ni att det är för sent?

• Martinaa

Cia:
    Efter det här får du va hur ego som helst.
    Klockan 17 tycker jag är i senaste laget, men inte FÖR sent! Ni har ju heller inte nån transportsträcka nu till festlokalen längre då
    Håller alla tummar och tår att det blir bra.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4