• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • a n n a

tack alla :)

det lilla livet är beräknat till 8/8 (snyggt datum om det väljer att pricka rätt), blivande maken fyller år 7.e o jag 15.e - så det vore ju nice om knytet missade de datumen iaf :D

• Bluebride

var glad om du slipper min historia

a n n a skrev 2010-01-17 18:10:36 följande:

tack alla :)det lilla livet är beräknat till 8/8 (snyggt datum om det väljer att pricka rätt), blivande maken fyller år 7.e o jag 15.e - så det vore ju nice om knytet missade de datumen iaf :D
  • Fröken Strössel

Grattis Anna, vad kul!

Martina - De frimärkena valde vi också, så himla fina :) Men jag behöver inte beställa, gick bara till posten och köpte. Har ni något postkontor nära så testa där först.

• Vårbrud 2010

Som ny här på sidan så är det så kul att läsa hur ni andra har det i bröllopsplaneringen. Vi har just skickat ut inbjudningarna och gästerna har börjat höra av sig. Vi kommer att gifta oss i Sälen men bor i Stockholm. Så vi kommer göra några turer dit upp för att få koll på läget.

• a n n a

bluebride: jag har stort hopp om att göra det ;)

• Bluebride

skippa bara att få barnet 3 månader för tidigt, det är en pärs att bo på sjukhus i ett halvår

a n n a skrev 2010-01-17 18:58:09 följande:

bluebride: jag har stort hopp om att göra det ;)
  • ar100522

Stort grattis till pyret. Vi har redan vårat avklarat: har tre livliga tjejer här som bromsar planeringen lite. Så fort jag går ner för att göra lite på inbjudningskorten ska någon med... Jaja, jag hinner nog.
    Har haft pappa på middag idag och han ska kolla upp solist till kyrkan. Annars diskuterar vi mest bröllopsresa nu: med eller utan barn? har aldrig varit ifrån dem mer än en natt och de sover borta högst en gång om året. Lite skeptisk till att åka ifrån dem en vecka. Hur skulle ni göra?

• Bluebride

vi kommer ta med vår dotter hade vi tänkt.

• jaao

Vi kommer inte ha med barnen på bröllopsresan (3 och 6år gamla)
    Åker en vecka max...kanske en weekend, fast våra barn är vana att sova borta så där blir det nog inga större problem.
    Vi vill ha en riktig romantisk "bara vi tid" barnen gör vi så mycket skoj med annars.

• jaao

Nu har vi bytt linje för bröllopet IGEN, haha ja... jag är en mycket velig person. Nu blir det hyra lokal och catering istället för resturang. Resturang blev så fasligt dyrt och så vill vi gärna ha tillgång till våran egen musik och så, ja...så nu blir det fler gäster istället. Känns kul. Men, nu ska vi bara hitta en lokal som inte redan är bokad...önska mig lycka till

Undrar vad det blir för ändringar nästa vecka? Ibland är det jobbigt att vara jag... *suck*

Svar på tråden MAJ 2010 del 4