• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Ananias

bluebride- vart beställde du ifrån? ja beställde nyss från bröllopsbubblor 2 fpk ! Hoppas de kommer smidigt fram

• patrikoannika

Här är en till som väntar på bröllopsbubblor....

Hoppas det inte är något knas....

• Emsan o Davve

Jag beställde från bröllopsbubblor och de kom fram utan knix...så hoppas att det var en (iofs tråkig) engångsföreteelse med Bluebride

• Bluebride

tycker ni att det tagit för lång tid så maila dem.

• snuttfia

Emsan och Bluebride, hoppas ni kryar på er snabbt! Massor av grönt te med honung är bra och gott :)

Martinaa, blä... Vilka prioriteringar... Särskillt om ni just har sett dem dessutom. Förstår att du är deppad och funderar mycket nu. Låt det svalna ett par dagar och se hur det känns då tycker jag. Hoppas det löser sig!

Jag var och provade skorna igen, kan inte bestämma mig. Är såååå kär i dem men de är ack så höga. Orkar man? Hittade iaf ett hårsmycke på stan, velade massor men köpte till sist detta:

www.monsoon.co.uk/content/ebiz/monsoon/invt/69133667/69133667_m1.jpg

Men borde jag köpt detta istället, det är lite större och vitt. Men jag fick för mig att jag skulle ha skor handväska och hårsmycket i fuchia... Funderar på att byta men vad tror ni???

www.monsoon.co.uk/content/ebiz/monsoon/invt/69134815/69134815_m1.jpg

Den andra är mycket större, kanske lite för stor... Kommer att ha lite vintage-stil på frisyren. Ev något i denna stil...

haircomesthebride.com/images/2007%20Passions/07Vintage-Down.jpg

• Bluebride

jag ska försöka, min tärna ska ev komma nästa helg igen

• majsan801

Snuttfia var köpte du hårsmycket? Funderar också på om jag ska ha ett i cerist eller nått?

• Bluebride

någon som sett Triss nya reklam, där en tant pratar med heliumröst? När den reklamen kommer så börjar min dotter gråta, vilken bra reklam som skrämmer barn

Hur tänker ni göra era placerings"kort"? Vi kommer ha krukor

• Tattoo82

anna - Gillade också den låten faktiskt, fast jag inte alls är så inn epå folkmusik direkt! Bra val!

Martina - Stor kram!! Verkligen konstigt att konserten ska vara viktigare när ni nyss sett dom... Hoppas det ordnar sig så det inte är nåt du behöver må dåligt över på er dag!

snuttfia - Vilka coola! Jag som blivit fräst i rött tycker nog den var snyggast. Men de var jättefina båda två!

Har själv köpt mitt trejde (!) par skor. Beslutsångest, haha! Men de här är grymma!! Kan lägga in en bild, ska bara ladda över till datorn först.

• snuttfia
    Tattoo82 skrev 2010-02-15 21:30:14 följande:
    snuttfia - Vilka coola! Jag som blivit fräst i rött tycker nog den var snyggast.
    Hihi, men den är faktiskt cerise :) Ser röd ut på bilden ser jag, men trodde det bara var min skärm...
Svar på tråden MAJ 2010 del 4