• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Rapsbrud

Snuttfia: Tyckte båda var fina, den cerisa är ju lite häftigare likasom och den vita mer ljuv... Beror kanske lite på vad du har för hårfärg också?

Nu har vi hittat vår bröllopsresa! Ska boka den imorgon och nu längtar jag inte bara till bröllopet i maj utan även till juni när vi ska åka...

• Tattoo82

snuttfia - Aha! Men ändå så blir det ju lite coolare med en i färg. Det står ju ut lite mer då iaf.

Nu finns bild på mina skor, och ett armband som jag hittade i en perfekt matchande färg!

• snuttfia

Ja, de är ju grymma. Har också provat dem men de fanns ju bara i rött, svart och lila vill jag minnas. Alla snygga skor finns i lila, en färg som jag alltid tror att jag gillar men alltid inser att jag faktiskt inte gör det. Synd, annars hade jag kunnat ha ett väldigt fint lila bröllop med alla fina lila saker jag hittat under planeringen ;)

Tattoo82 skrev 2010-02-15 21:50:33 följande:
    snuttfia - Aha! Men ändå så blir det ju lite coolare med en i färg. Det står ju ut lite mer då iaf.Nu finns bild på mina skor, och ett armband som jag hittade i en perfekt matchande färg!
  • Rapsbrud

Tattoo82: Åh de har jag också tittat på, de är ju så himla fina!!

• Bluebride

vår smekmånad blir nog flytt, men vi har alltid presentkort på tallink

• CiaLovesAndreas
    Rapsbrud skrev 2010-02-15 21:47:10 följande:
    Nu har vi hittat vår bröllopsresa! Ska boka den imorgon och nu längtar jag inte bara till bröllopet i maj utan även till juni när vi ska åka...
    Vart ska ni åka??
  • Fröken Strössel

Tatoo - Jättesnygga skor!

Snuttfia - Båda dekorationerna var fina men jag tycker du ska köra på cerise, roligt och snyggt med en färg som bryter av!

Och Rapsbrud jag är också nyfiken på vart ni ska åka

• snuttfia

Jag köpte den i nordstan i gbg, på Acessorize eller vad de heter (finns i sthlm också och Malmö tror jag). Det fanns massor av fina, men mest i svart och vitt. Den här var den enda i cerise men den fanns också i typ blått, beige-grå och lite flerfärgad med lila-rosa nyanser.

majsan801 skrev 2010-02-15 21:13:36 följande:
    Snuttfia var köpte du hårsmycket? Funderar också på om jag ska ha ett i cerist eller nått?
  • snuttfia

Lustigt, när jag hörde den låten på melodifestivalen tänkte jag direkt att den texten och sången var fin, den skulle man ha på bröllopet. Men jag sa inget för sambon verkade inte så impad (ingen av oss tyckte att han sjöng så bra, det var nog därför). Men imorse går min sambon och nynnar på låten och kläcker ur sig: Kan man ha en låt från melodifestivalen på bröllopet? Jag blev jättepaff för att jag har gett förslag efter förslag på solosång och får typ noll reaktion och sen kommer han på en egen som råkar vara en som jag verkligen gillar Tydligen finns det lite bröllopsrelaterat som går runt i huvudet på honom med :)

• a n n a

snuttfia - ja, kalle gjorde igen strålande sånginsats, tyvärr, men man kan ju alltid bortse fr den, min barndomsväninna ska sjunga och det kommer att bli kanonfint!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4