Åh, nej det trodde jag inte heller. Det var ett bra förslag att man delar upp tiden i spann som ett barn klarar. Hittills har vi pratat en del o att "sanart är dethöstlov och då får vi sovmorgon alla dagar" jo, för vem tusan tycker inte det är lite beige att stiga upp såhär års? det var ju inte så att han SKUTTADE upp varje morgon därhemma heller. Det fanns ju "idag vill jag inte gå till skolan utan vara ledig-dagar" även då.
Och så är det jul snart och då kommer det folk hit.
Och så pratar vi om att varje gång han går till träningen i de olika klagen så blir han mindre och mindre ny och mer och mer en i gänget. Han är förövrigt fantastiskt duktig näör det kommer til att slänga sig in med de andra och spela för allt han är värd. Jag blir så glad när jag ser honom på plan. det är därför jag envisats och hållit på för att få med honom i lag.
Blir det som jag hoppas så kommer han nu att vara med i riktiga lagen i både innebady och handboll, trors att han är yngre än de andra, och får lite stimulans och utmaningar där i sitt idrottande. För både handbollskkolan och framförallt innebandyskolan är mer lekbetonat, och den fasen har ahn sedan ett par år lämnat när det gäller idrott.
Sedan kan jag ju iosfs känna liite att "shit, hur blir det om alla hans kompisar är äldre" när det kommer tillandra saker, som när det börjar handla om alkohol och mopeder och sådant...men det ligger ju i framtiden och förhoppningsvis har han vid det laget många vänner i alla åldrar precis som han hade hemmavid.
Han ÄR en väldigt social och trivsam person, så blir han helt ensam här, då vore det mycket underligt.
Nu ska jag fixa lite mat åt jhonom så han pallar träningen vid fem.
Håll tummen att det går bra för honom där och att de andra gillar honom!!!
muggles skrev 2009-10-20 15:01:30 följande:
PB: fast jag menade inte att han skulle tro att ni skulle flytta tillbaka, bara att man kanske kan se en förbättring om man ser tillbaka en månad senare. Äh, svårt att förklara, skit samma.