• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • fru AM

JAg tror Livia har understället på inomhus. Det blir liksom aldrig för varmt med silke. Kan verkligen rekommendera det (www.sidenselma.se)!

Besöket hos tandläkaren gick strålande. Livia gapade som om hon hade betalt för det (vilken hon nästan hade, med tanke på att hon fick klistermärke, ring, samt tandborste INNAN hon satte sig i stolen).

TROR inte Telis kunde komma med på lördag. Sa hon inte det? JAg ska luncha med hene alldeles snart så jag passar på att tjata lite! Nu duschen!

• fru AM

Hoppasan var det på söndag!!! Bra att jag fick kläm på det!

• Lapinette

Kängu skulle väl också hänga med?! och Cissi sa förut att hon skulle komma men Telis har sagt att hon ska rensa men AM försök att övertala henne att komma en liten stund! Jag vill se mage!

• Lapinette

Sen hoppades Frejis på att komma men så lär det nog inte bli.

• BrudSommar2006

Ja visst ja, Telis skulle städa men Kängu skulle med. Nej det känns väl tveksamt om Frejis kan komma, har någon hört av henne än eller är det fortsatt strul med andningen på neo? Vore kul om Cicci kommer, har någon hört av henne eller ska jag messa henne?

• BrudSommar2006

Liten, jag brukar beställa på Pippilotta, har just beställt extra överdragsbyxor till Iris där eftersom hon måste ha så stor storlek för att de ska gå att knäppa i midjan att hon kliver lite på dem nedtill i bakkant ibland, de förra börjar redan gå sönder nedtill i bakkant av just den anledningen, efter typ en veckas användande. Borde vara lättare för er andra med normala smalisar!

• BrudSommar2006

Klistermärke, ring OCH tandborste, det verkar löna sig att gå till tandläkaren!

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-10-06 10:54:16 följande:
    Kängu skulle väl också hänga med?! och Cissi sa förut att hon skulle komma men Telis har sagt att hon ska rensa men AM försök att övertala henne att komma en liten stund! Jag vill se mage!
    Jag har allt kvar lite mage så du kan få titta på min om inte Telis kommer! Livia visar säkert gärna sin också om hon nu får följa med ...
  • Lapinette

AM - :-d tror inte du har någon gravidmage längre men jag tittar gärna på Livias mage.

• BrudSommar2006

Jag hade också velat se Telis mage men Livias duger fint! Iris kan man inte ha med sig ut och tro att man ska kunna äta, så skönt att maken tar henne och jag får lite lugn och ro!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor