• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • BrudSommar2006

Jag undrar också vad Muggles druckit, vill också ha!

• Lapinette

Othilia ... om man ska ha något på O.

• Liten med Mindre

Hmm...min rumsdoft av kanelbullar har ersatts av en stank av avlopp. Vanligen brukar det lukta stekos från postens kök ett par trappor ner, men idag måste de ha avloppsproblem. Blä!!!

Får försöka vädra och dra mig till fikarummet med mina bullar istället. Om jag bara vore hungrig... Lunchen står mig upp i halsen fortfarande. Dagens ironi tycks det...

• muggles

Fick just av jobbarkompisen: www.aurelm.com/

Liten: haha, den har jag gömt väl! *sipp* Jag ska förresten handla en halvflaska Pol Roger och lägga på kylning så vi kan fira sedan när vi får huset!

• muggles

AM: ja nästa barn får nog heta Omoa (jag tror vi skippar bindestrecket...)

• muggles

Apropå min usla chef så råkar det ju vara så att han favoriserar Autisten ngt enormt. Idag tex gick vi ett gäng till pizzerian (det är nästan alltid fredagspizza här). En stund senare dök Autisten och chefen upp på samma pizzeria och satte sig vid ett annat bord... Autisten slickar röv ngt så enormt och chefen favoriserar honom så det är löjligt. Tja se karlar...

• snaily

Jag vet en katt som heter Oskaria och en hund som heter O-Stina

Usch vilken löjlig chef du har Muggles!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor