• Nalle Puh 40

Är du/ni nöjda med era bröllopsfoto?

Är alla här nöjda med sina bröllopskort?

Vi var hos en fotograf innan kyrkan men han var superstressad eftersom han hade tre brudpar och jag kände att vi inte alls hann med allt som vi ville ha fotat Hade skrivit en lång lista med saker vi ville ha med...

Efter kyrkan fotade vi lite själva med familjen och de korten blev sådär (många blev bra men långt ifrån alla)
    Ångrar så mycket att vi inte tog med någon kompis som är duktig på att fota dit...

Har alla ni andra fått kanonkort från fest, kyrka och fotograf?

Kort betyder så mycket för mig och det går ju inte direkt att "fota om dem"...

Är verkligen ett I-landsproblem men tyvärr är detta något som jag tänker mycket på men hoppas nu att fotografens bilder är bra iaf...

• Svar på tråden Är du/ni nöjda med era bröllopsfoto?
  • Villemoa

Hemlig; jag tycker också era bilder är jättefina!! Så underbart att få vara helt själva på ett nöjesfält. Ni ser så fina och förälskade ut

Håller med dig också att ärlighet är bra så länge den EFTERFRÅGAS!!!

• Hemlig2009

Villemoa skrev 2009-06-20 21:16:07 följande:
    Hemlig; jag tycker också era bilder är jättefina!! Så underbart att få vara helt själva på ett nöjesfält. Ni ser så fina och förälskade ut Håller med dig också att ärlighet är bra så länge den EFTERFRÅGAS!!!

Åh, tack! Det är ju så man vill se ut som nygifta.

• Villemoa

Ja, precis så vill man ju se ut och jag tycker att er fotograf har fångat det skitbra!! Oavsett om man har 15 år i branschen eller ej....

Hemlig2009 skrev 2009-06-21 00:08:06 följande:

Åh, tack! Det är ju så man vill se ut som nygifta.
  • Carmilla79

Nu fotograferar jag visserligen också som hobby, men jag tror i ärlighetens namn att även om ett brudpar självklart förväntar sig och vill ha hög kvalitet på sina bilder, så kommer tekniskt perfektion (som ibland endast professionella kanske ser/bryr sig om) alltid komma efter just känslan. Det är ju faktiskt så det är lite, mina mest minnesvärda korta är kanske inte de tekniskt bästa, men känslan korten förmedlar vägar upp det.

• passionsblomman

Och av MEJ! Fast min lilla skitkamera är ganska ny.

MulleNuh skrev 2009-06-20 21:09:28 följande:
    Jag tycker era bilder är jättefina hemlig!! Själv väntar vi med spänning på våra foton. Har bara fått några av en kompis som har sin gamla skitkamera...
  • Lakritsbåten

Jag tycker att trash the dress bilderna är såååå bra. Skulle själv vilja ha dem och bara dem, inga torra porträttisar...

Hemlig2009 skrev 2009-06-20 10:46:02 följande:

Tack så mycket. Jo, det kommer helt klart bli ett album med de bilderna (fotobok har jag tänkt). Samma fotograf har fotat under dagen och kvällen på bröllopsdagen och de bilderna är också helt underbara (ja, i mitt tycke då ) så det finns verkligen bilder att göra fotobok av det också. Men själva porträtten känns ändå trist att de inte finns. Finns liksom ingen närbild på mig som "vacker brud" om ni förstår vad jag menar.
  • Hemlig2009

Lakritsbåten skrev 2009-06-22 17:54:43 följande:
    Jag tycker att trash the dress bilderna är såååå bra. Skulle själv vilja ha dem och bara dem, inga torra porträttisar...

Ha ha, tack. Nu känns det lite bättre. Du har rätt, vi har fina bilder så vad gör det att vi inte har så många bra porträttbilder? Har sovit några nätter på saken nu och det är dags att titta på de bra bilder vi har istället för att älta porträtten.

• Daa

Hemlig: blev så nyfiken på era bilder att jag blev tvungen kolla till slut
    Jättefina bilder från nöjesfältet!

• Twixiee

Vi håller just nu på att samlar in kort från alla som var med på bröllopet, ungefär 12 kameror som gick varm under dagen/kvällen. Sen så fick min syster "huvudansvaret" för att fota under kvällen och oj som hon fotade! Knäppte kort på maten och blommorna. Skulle inte förvåna mig om jag hittar ett kort på CD-anläggningen som gick varm under kvällen också

Jag är glad att vi inte betalade massor till ett proffs, då korten vi har fått hittills är KANON! Men det är många, många kvar att titta på!

• EmmaMaria81

Hemlig: Jag tycker era bilder är jättefina! Jag tycker absolut att det är känslan som räknas och inte hur tekniskt korrekta de är!

Svar på tråden Är du/ni nöjda med era bröllopsfoto?