• Nalle Puh 40

Är du/ni nöjda med era bröllopsfoto?

Är alla här nöjda med sina bröllopskort?

Vi var hos en fotograf innan kyrkan men han var superstressad eftersom han hade tre brudpar och jag kände att vi inte alls hann med allt som vi ville ha fotat Hade skrivit en lång lista med saker vi ville ha med...

Efter kyrkan fotade vi lite själva med familjen och de korten blev sådär (många blev bra men långt ifrån alla)
    Ångrar så mycket att vi inte tog med någon kompis som är duktig på att fota dit...

Har alla ni andra fått kanonkort från fest, kyrka och fotograf?

Kort betyder så mycket för mig och det går ju inte direkt att "fota om dem"...

Är verkligen ett I-landsproblem men tyvärr är detta något som jag tänker mycket på men hoppas nu att fotografens bilder är bra iaf...

• Svar på tråden Är du/ni nöjda med era bröllopsfoto?
  • Hemlig2009

Jag tror faktiskt att den är mindre smutsig än efter en helkväll på ett dansgolv (vi hade ju ingen dans).

Nalle Puh 40 skrev 2009-06-17 20:55:55 följande:

Jätte fina kort och klänningen är ju ändå inte "helt förstörd"
  • stl48

Jag har gjort en canvas i svartvitt. Det blir supetfint! Mycket finare än foto i ram, tycker jag.

GladaEmma skrev 2009-06-10 13:00:02 följande:
    Vi är supernöjda!!! Det togs mer än 1000 foto och där är hur många som helst som är jättebra! Jag har nu på lunchen suttit och kollat igenom alla och valt ut 293 st för framkallning och några för förstoringar =))) Ska bli sååå kul att sätta in dem i album sen!Funderar på att beställa en canvas oxå. Någon som vet hur det blir? Ska isf beställa från Fujidirekt...
  • Boomtown
    Hemlig2009 skrev 2009-06-17 20:36:22 följande:
    Vi har nu fått våra Trash the dress-kort och de är jag nöjd med! www.frontweb.se/pro/folder/hYlPukxJHQFWdn
    Vilka häftiga kort. Vart höll ni hus? Hade ni hela stället för er själva? Jättefina och annorlunda bilder.
  • Nalle Puh 40
    stl48 skrev 2009-06-17 21:14:47 följande:
    Jag har gjort en canvas i svartvitt. Det blir supetfint! Mycket finare än foto i ram, tycker jag.
    Vi ska oxå göra det, känns kul med något som inte alla har (än iaf...)
  • Hemlig2009

Boomtown skrev 2009-06-17 21:27:35 följande:
    Vilka häftiga kort. Vart höll ni hus? Hade ni hela stället för er själva? Jättefina och annorlunda bilder.

Vi var på Äventyrslandet i Halmstad, och ja vi hade hela stället för oss själva. Tyvärr var det lite synd att de hade stängt av alla ljus och sånt (tyckte fotografen iaf).

• Essovich

Gud vilken lyx att få ha ett sånt ställe helt för sig själv!!! Häftiga bilder!!

/Jessica

• Hemlig2009

Det var fotografen som kom på att fråga dem, de har ju inte högsäsong än så det gjorde ingenting att vi var där mellan 18.30-21.30.

Jag tycker jättemycket om bilderna, tur då själva porträtten från bröllopsdagen (tagna av annan fotograf) inte är några höjdare. En del fina man ganska tråkiga.

• GladaEmma

Igår kom lappen att våra canvas finns på posten - ser sååå fram emot att hämta dem idag!!!

• camilla 32
    Hemlig2009 skrev 2009-06-17 20:36:22 följande:
    Vi har nu fått våra Trash the dress-kort och de är jag nöjd med! www.frontweb.se/pro/folder/hYlPukxJHQFWdn
    Fina kort. Lite utfrätta på det vita. Och redigering skulle behövts. Men roliga var de.
  • Hemlig2009

camilla 32 skrev 2009-06-18 14:22:13 följande:
    Fina kort. Lite utfrätta på det vita. Och redigering skulle behövts. Men roliga var de.

Och vad vill du med ett sånt inlägg? Jag säger att vi är nöjda och då ska du klanka ner? Avundsjuk på en ny lovande fotograf kanske?

Svar på tråden Är du/ni nöjda med era bröllopsfoto?