• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • NightElf
    källerudd skrev 2009-06-06 09:42:28 följande:
    Glömde skriva att vi tänker gifta oss på vår tvååriga förlovningsdag den 28 juli nästa sommar. Det är en onsdag är vi helt tokiga =)
    Vi har också förlovningsdag den 28 juli! :) men 2007!
  • JollyO

Vi har bokat kyrkan till klockan 15.00 då vi har tänkt att bjuda folk som inte är inbjudna till festen på fika efter vigseln. Då blir det lite tid att prata med sådana som man tycker om men som inte fick plats. Det är det förhoppningsvis roligare för dem att komma på vigseln då och så får ju middagsgästerna lite kaffe också.

Bristen på kaffe har jag ofta upplevt som gäst då desserten och sålunda första kaffekoppen kanske inte serverats förrän kl nio på kvällen. Någon annan som tänkt sig tårtkalas?

• källerudd
    NightElf skrev 2009-08-06 15:28:31 följande:
    Vi har också förlovningsdag den 28 juli! :) men 2007!
    Men ni ska inte gifta er det datumet då..så det blir någon mer som är tokig ;)

Idag har jag bestält vårt "monogram" som stämpel..Ska bli så spännande när det dimper ner i brevlådan :)
  • NightElf
    källerudd skrev 2009-08-06 17:29:42 följande:
    Men ni ska inte gifta er det datumet då..så det blir någon mer som är tokig ;) Idag har jag bestält vårt "monogram" som stämpel..Ska bli så spännande när det dimper ner i brevlådan :)
    Haha nej det ska vi inte :) hade visserligen varit lite kul! Men nu får vi fler dar att fira iallafall ;D
  • Mrs Opp

Måste bara berätta - jag har köpt min brudklänning!
    Såg att VIP här i göteborg hade rea och bestämde mig för att titta in. Såg inte så mycket ut för världen på galjen men satt så fint på mig. Plötsligt så kändes det rätt! Jag kunde se mig själv stå där brevid M i kyrkan i den. Klänningen är otroligt enkel, jag skall försöka få upp en bild på den i helgen.

• NightElf

Å vad roligt! Grattis, eller vad säger man!? :D

• LyckligTjej

Nu har jag mailat Milly Bridal och hört mig för om dem kan kombinera
    klänningarna till mig. Ett steg närmare drömklänningen

• machup

Jag skall oxå gifta mig i Juli nästa år. Närmare bestämt 3 Juli. Vad långt många har kommit i planeringen. Jag är glad att jag lyckats boka kyrka och lokal, trodde att det var lugnt en tid framöver nu -men kanske inte!

• Mia 77

Hur mycket är era karlar med i planeringen?
    Min gubbe bara säger att det är ju nästan 1 år kvar. Och visst har han rätt i det, men jag vet att vi kommer sitta med miljarders saker att göra 3-4 månader innan om vi inte börjar så smått nu.

• Mia 77

Har lagt in 2 klänningar i mitt galleri, gå gärna in och kommentera vilken klänning du skulle valt

Svar på tråden JULI - 2010 del2