• Lindbergs fru

Vi som går in med våra pappor i kyrkan

Hej alla Blivande Brudar.
    Efter att ha haft mycket stridiga mothugg i andra trådar ang, ingång med sin pappa vid sin sida, startar jag denna tråd för oss som har bestämt oss och som vill utbyta frågor eller erfarenheter ang detta ämne.

Är det någon här som redan har gift sig och gjort det på detta vis?
    Hur gjorde ni då?
    Hur reagerade era pappor när de blev tillfrågade?
    Min blev jätteglad och stolt...:)
    Vi gifter oss i augusti.

• Svar på tråden Vi som går in med våra pappor i kyrkan
  • MulleNuh

Otroligt att ni som säkert sitter och smygläser här inte skriver nåt!!!

Ja ni vet vilka ni är!!

• Nalle Puh 40
    MulleNuh skrev 2009-04-23 09:11:06 följande:
    Otroligt att ni som säkert sitter och smygläser här inte skriver nåt!!! Ja ni vet vilka ni är!!
  • Lindbergs fru

Vi hade också tänkt att m2b inte skulle se mig förrän vid altaret men kom sen på att vi ses hos fotografen innan, men vi ses o allafall inte förrän där..

Håller med om att det vore fint om ens pappa sa ett par ord framme vid överlämnandet vilket han säkert kommer att göra, har inte pratat med honom om det ännu.
    Ska ni kyssas i kyrkan?

• MulleNuh

vem?! Jag och pappa?!?!
    Nej vi ska inte kyssas!!

Lindbergs fru skrev 2009-04-23 10:32:37 följande:

Vi hade också tänkt att m2b inte skulle se mig förrän vid altaret men kom sen på att vi ses hos fotografen innan, men vi ses o allafall inte förrän där.. Håller med om att det vore fint om ens pappa sa ett par ord framme vid överlämnandet vilket han säkert kommer att göra, har inte pratat med honom om det ännu.Ska ni kyssas i kyrkan?
  • Lindbergs fru

hahaha nä givetvis du och din man!!

• MulleNuh

ja jag förstod att du mena så.. Skoja bara!

Jaa klart vi ska pussas!! Inte tunghångla kanske, men pussas, absolut!

Lindbergs fru skrev 2009-04-23 10:36:12 följande:

hahaha nä givetvis du och din man!!
  • Nalle Puh 40

Klart det blir en puss Prästen frågade om vi ville det

• Lindbergs fru

Ohh jag ska kyssas som i de amerikanska filmerna..hihi.!
    Nä en slät puss blir bra. Man kan nog inte konctentrera sig på nåt mer avancerat tror jag...

• Steven och Johanna

Jag tror att jag ska gå in i vigsellokalen med mina två pappor... Min biologiska och den som jag är uppväxt med. Har frågat den ena som sagt att det kändes ok. Ska bara fråga den andra också. Kan vara lite känsligt... Hoppas att det inte blir för trångt med tre pers i rad!

• MulleNuh

nää jag beslutade just att jag går in med min man ist..

Svar på tråden Vi som går in med våra pappor i kyrkan