• Lindbergs fru

Vi som går in med våra pappor i kyrkan

Hej alla Blivande Brudar.
    Efter att ha haft mycket stridiga mothugg i andra trådar ang, ingång med sin pappa vid sin sida, startar jag denna tråd för oss som har bestämt oss och som vill utbyta frågor eller erfarenheter ang detta ämne.

Är det någon här som redan har gift sig och gjort det på detta vis?
    Hur gjorde ni då?
    Hur reagerade era pappor när de blev tillfrågade?
    Min blev jätteglad och stolt...:)
    Vi gifter oss i augusti.

• Svar på tråden Vi som går in med våra pappor i kyrkan
  • rottizz1

Har gjort det. Han blev nog lite chockad men väldigt glad =) Farmor trodde ej han skulle klara av det men det gjorde han galant! Ångrar det inte en sekund

• Kajsalisan

Hahaha vad roligt med en farmor som tror sonen bangar.. Jag ska också bli ledd fram 4/7, pappa blev också jätteglad och stolt, har 4 äldre syskon var av tre rymde så de fick han inte ens vara med på.. Han ser verkligen fram emot det, mamma också. Vad skönt med en POSITIVtård i ämnet..

• Bambi76

Hej på er!
    Jag ville bara säga att det är grymt skönt att det har skapats en sån här tråd där man inte får höra en massa saker om att man skulle vara osjälvständig m.m!
    Jag kommer tyvärr inte att kunna gå in med min pappa som jag hade velat då vi inte längre pratar med varandra men jag hoppas att det var ok att jag hoppade in här iallafall

• Lindbergs fru

Du är välkommen bambi76. Skönare klimat här!
    Så tråkigt att du inte pratar med din pappa längre. Hoppas det löser sig.
    Vi gifter oss i augusti, ni som gifter er innan , glöm inte berätta hur det gick :)

• Lindbergs fru

Jo... jag menar ju givetvis för era pappor, för övrigt antar jag att allt går toppen..hihii
    Min lär ju vara nervös..

• fidar

hej hej, hoppar in här också :) min kära far skall också gå in tillsammans med mig.. han blev jätte glad och hade redan räknat med det sa han :) jag känner mig glad och min pappa är ju min bästa vän så det kommer bli kanon. han har och kommer alltid finnas vid min sida vilket jag behöver och det är ömsesidigt :)

jätte skönt med denna tråd. tack! :)

vi gifter oss nu den 6 juni och jag är supernervös :) någon mer?

prästen sa att hon lät oss bestämma själva angående att pappa skall gå in med mig..

• Bambi76

Tack
    Ja, det är mycket bättre stäming här inne
    Ja, det är jätte trist att jag och min pappa inte pratar längre och tyvärr kommer det nog att vara så tills pappa vågar sätta sig emot sin nya fru..(lång och komplicerad historia)

Lindbergs fru skrev 2009-04-21 22:02:26 följande:

Du är välkommen bambi76. Skönare klimat här!Så tråkigt att du inte pratar med din pappa längre. Hoppas det löser sig.Vi gifter oss i augusti, ni som gifter er innan , glöm inte berätta hur det gick :)
  • Kajsalisan

haha jag vill också höra hur era pappor klarade "pressen". Har ganska stort förtroende för min pappa, han har ett förflutet med att stå framför folk och prata. Denna gången behöver han ju faktiskt bara gå.. Och det finns ju bara en väg (iaf i vårt kapell). Däremot e han lite tankspridd, så om vi kommer i väg i tid är jag nog mer orolig för.

• stich

Jag ska oxå gå in med min pappa..
    Vi gifter oss den 6 Juni!

• Thewedding

Min pappa blev jätteglad när jag frågade honom vi ska gifta oss den 22 aug !

Svar på tråden Vi som går in med våra pappor i kyrkan