9 maj 2009 - brudar! del 2
jag hade fått panik och blivit jätte irriterad!
trodde verkligen på en hippa idag men icke...
men jag vet ju att det planeras för en så den kommer nästa helg. men jag trodde verkligen inte att de skulle vänta till sista helgen då de har varit så hemliga och försökt luras och så...nu vet vi ju vilken dag det blir...försvinner inte en del av det roliga då?? svensexan blir samma dag...
men jag ser fram emot nästa helg och det ska bli kul o se vad de har hittat på för oss!!
jahapp...nu e det väl bara jag i hela vår tråd som INTE blivit hippad? men men jag vet att något fuffens e på g!
idag var vi på släktkalas och då sa min syster (tärnan) att det finns massor som jag inte vet!! och "det behöver du inte bry ditt lilla huvud om".... jag e sååå nyfiken!!
vad har ni kvar att fixa?
vi köpte snacks till vårt snacksbord idag....
kvar har vi att pyssla till omslagen till festhäftena, köpa papper till placeringskorten, prata med tårtstället om dekorationen, leta upp ett bra fotoställe, öva i kyrkan, köpa läsk och juice, boka naglar, klippa dottern....ja listan finns där men nu e den lite kortare....
ska försöka få det mesta gjort nästa helg.
jag är 27 och m2b är 28...(han fyller 29 i nov)
vi har varit tillsammans i typ 5år...
har 2 barn 4 år resp 3år. endast 13månader mellan de och jag blev gravid efter endast 2månader ihop!
men det känns så rätt och underbart att just han vill gifta sig och leva resten av sitt liv med mig! mig av alla människor!! det e ju helt fantastiskt ju!!
han måste gilla mig en del då han tom valt att ta mitt efternamn!
Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-29 12:55:20 följande:
jag har börjat fundera på om det verkligen var så smart att planera bröllop till våren....är ju pollenallergiker!
men än så länge har jag klarat mig med enbart snuva. kli i ögonen o hals och svullen näthinna brukar komma runt midsommar annars...
hoppas jag klarar mig. vill ju inte se helt svullen och rödsprängd ut på bröllopsdagen!!! men hur som helst så kommer min klänning vara bedårande!! man får se det från den ljusa sidan!!
ja vi ska oxå fotas utomhus (såklart).... hoppas allt slår ut nu så det blir gröna fina bilder men att all pollen försvann! hhmm....den ekvationen går inte ihop va?
soon and very soon: vad har du panik över? något som inte e klart? något du inte hinner göra?
vi kommer klara det allihop!
jag börjar äntligen få full koll på läget! nu har jag planerat när allt det sista ska göras. det mesta blir gjort på söndag ....efter det kan vi typ bara njuta av att snart bli gifta!