Bröllop på gång skrev 2009-04-13 20:46:03 följande:
Jo, när man väl började kolla runt här på BT så fanns det ju huuur mycket roliga saker som helst att ha med i festhäftet så vi kunde inte sätta stopp... Men det var så roligt! Blev jättefint till slut, nu återstår lite finlir o ska försöka piffa till framsidan lite oxå... Nu över till naglar: när man gör tippar, brukar man göra på alla naglar samtidigt då, det borde väl bli snyggare?Har aldrig gjort det förut...Har nu hälten korta o hälften långa av mina naglar ungefär när jag har knäckt en efter en så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... *suck*Har ni bestämt klart hur ni ska duka / pynta i lokalen?Har skjutit upp det men nu måste jag änna ta tag i det känner jag...Ska ni ge små presenter till era gäster, vad isåfall? (kommer ej ihåg om vi diskuterat detta tidigare men jag chansar... *minne guldfisk*) hihi
jag kommer göra alla mina naglar. det blir snyggast så för då e alla precis likadana...och så slipper man riskera att ha av flera under dagen!!!!
jag e klar med dukningen: vit linneduk med vinröd löpare utav en tapet. vinröda servetter med guldtryck på och vita linneservetter, ljuskoppar med tre (om det får plats) stora vinröda rosor och gröna blad i med vinrött "trassel" runtom. ljuskoppar med värmeljus i, ev murgröna och guld hjärtan (paljetter), vinröda festhäften, vitt placeringskort som kommer "stå i" en kinesisk lyckokaka.
det tror jag blir bra!! vad tror ni? har ej provdukat och kommer inte heller göra det...gör ni det?