Inlägg från: anja1661 |Visa alla inlägg
  • anja1661

9 maj 2009 - brudar! del 2

lokal 4000kr för två dygn
    mat 230kr/pers
    ringar 4000kr
    alkohol 10 000kr
    tårta 2400kr
    klänning 1800kr (kina)
    m2b kläder 2000kr
    trubadur 3600kr
    fotograf 500kr för taxi endast
    make up + håruppsättning 2500kr
    naglar 500kr
    brudbukett + corsage 1500kr (kompispris)
    barnens kläder 1500kr

hmm....har jag glömt någon stort viktig post??
    sen tillkommer ju dekorationer, placeringskort, inbjudningskort med porto, ljus, lyckokakor, snacks och alkoholfri dryck, mm mm mm

ja listan kan man nog göra hur låååång som helst!!!

• anja1661

vi kommer åka till bulgarien, sunny beach i juli.
    vi ÄLSKAR sunny beach!!!
    en vecka blir vi borta. alldeles lagom då m2b bara har 3veckor under sommaren + att barnen blir hemma.

• anja1661

nån som funderat på spray tan?? det ska tydligen kosta typ 250 kr för helkropp + ansikte. låter bra! någon som testat??

• anja1661

soon and very soon skrev 2009-03-22 17:03:41 följande:

anja: åker ni med barnen då?? har oxå funderat på sunny beach el liknande (bulgarien alltså) ta en resa med barnen o njuta lite extra av att vara en "RIKTIG" familj!du försår vad jag menar va??
    nej vi åker bara en vecka så får barnen vara hemma hos kusinerna och mormor och morfar!
    så får vi bara vara och njuta av varandra utan stress, tider och annat.
    vi har ju varit där en gång med barnen och resturangbesöken har aldrig varit så korta någonsin! hahaha...de har ju myror i rumpan!
    annars var det otroligt mysigt att vara där med hela familjen!!

när ska ni åka om ni åker dit??
  • anja1661

jag är optimistisk! klart det blir fint väder den 9maj, det har jag ju beställt!!
    men liiiite nojjig e jag då jag inte vill lägga pengar på en sjal eller liknande. men man e ju inte ute så länge så man borde väl klara sig utan va?? det e ju bara utanför kyrkan som man e ute....

jag e varmblodig av mig så ajg fryser sällan. de flesta vinterjackor är för varma för mig osv...
    jag chansar på att jag klarar mig utan.

men det måste bli 9 maj NU NU NU!!!!!!!
    *längtar*

• anja1661

millys skickar inte med dhl....de har bara inte ändrat på hemsidan. jag kommer inte ihåg vad fraktföretaget hette men det var oxå tre bokstäver men alltså inte dhl.
    ert tracking nummer kommer inte funka då det inte körs med dhl.

med det tar bara några dagar fråna tt de skickat den till att du ahr den i handen!!!

lycka till och hoppas ni hör av er när klänningarna kommit så vi får höra hur de blev.
    själv e jag supernöjd med min milly klänning!!!

tjejer....39 dagar kvar...

• anja1661
    Tindragull skrev 2009-04-03 20:21:07 följande:
    Min klänning har kommit nu! Slapp betala frakt och jag är nöjd med den! Bilder finns såklart i mitt Galleri!Hur ligger ni andra till på klänningfronten?ElinPierre: Har du fått din?
    hihihi...skriver här oxå! din klänning e superfin! jag gillar brodyren
  • anja1661
    ElinPierre skrev 2009-04-08 11:41:04 följande:
    nyfiken i en strut tittar ut
    jag vill oxå veta!!
  • anja1661

nu e vår bröllopsresa bokad!!!
    vi åker till sunny beach i bulgarien!!!
    åker med fritidsresor och hotellet heter blue star maijestic (stavas?) gå gärna in o kolla o säg vad ni tycker!!!

havsutsikt och frukost bokade vi extra....åhh vad jag längtar!!

• anja1661
    MissieA skrev 2009-04-09 17:06:37 följande:
    exakt en månad kvar!!! :-d :-d vi närmar oss.
    JJJJAAAAA!!!!!!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2