Inlägg från: anja1661 |Visa alla inlägg
  • anja1661

9 maj 2009 - brudar! del 2

hej här e en till!

nu börjar det verkligen närma sig för oss!!

allt e klart...nästan. det enda som e kvar att fixa är mina underkläder och lite andra små grejer bara, såsom strumpbyxor till dottern och så...

det e bara typ 12 stycken som osat... osa datumet är inte förens 10 april men ändå! varför väntar alla med att svara tills sista sekund?? jag hade svarat direkt. det gjorde jag till brorsans bröllop...

jag har haft min konsultation oxå! jag e sååå nöjd! min uppsättning är helt underbar och det ser ut som att jag har massor av hår trots att det egentligen är tunt!

• anja1661
    MissieA skrev 2009-03-03 21:16:07 följande:
    Heeej! Hur ska du ha håret då? Jag blev lite orolig nu eftersom min frisör sa att man brukar ha konsultationen ca 2 veckor innan bröllopet eftersom man förstå då kan se hur det egentligen kommer bli.Vi skickade ut inbjudningskorten förra veckan just på grund av att folk svarar sent och nu har ca 15 svarat.
    jag ska försöka få in en bild i helgen på håret...
    men det blir en jättefin uppsättning med hela håret...luggen kommer ligga mjukt till ena sidan.
    det lir nog lättare att förstå när man ser bilden! heheh...
  • anja1661
    Tindragull skrev 2009-03-03 23:09:28 följande:
    Strumpbyxor till dttern letar jag efter som en galning! Vill ha såna där tunna nylonstrumpbyxor ju eftersom det inte lär vara minusgrader den dagen, men jag hittar inga!!! Hittar bara leggings och hur snyggt blir det på en skala??? Hur gammal är din dotter?Underkläder till mig letar jag också efter, eller i alla fall trosor. Bh har jag köpt. Vill ha lite högre trosor (annars ramlar de av mig för jag har ingen rumpa), men inte tant-trosor och såklart i vit spets. Att det ska vara så svårt att hitta!? Kul att uppsättningen kändes bra! Själv har jag köpt lite löshår på tradera som jag och syrran ska sätta i. Jag har nämligen både tunnt och för kort hår...
    min dotter är 3.5år. vi har ett par vita tunna strumpbyxor med hjärtan på här hemma som e oanvända då de just e lite för tunna. antigen tar vi de eller så köper vi ett par liknande. jag tror att de e köpta på lindex eller nåt sånt.

jag ska köpa ett par klarblåa trosor (something blue) och ett par vita spets, plus bh och stay ups.

nån som vet var jag kan köpa en fin axelbandslös bh som inte behöver kosta skjortan?
  • anja1661
    Corona skrev 2009-03-08 17:23:10 följande:
    Å, nu är jag lite låg igen... vår bröllopsfest håller på att urarta till rena rama barnkalaset efter vad jag hört av de som tänker tacka ja. Ska det vara så svårt för folk att tänka till ett steg längre angående att ta med barnen även om man inte totalförbjuder barn i inbjudan?
    hur menar du?
    har ni bjudit barn men du vill inte ha de med?? jag fattar inte....(?)
  • anja1661

japp, 2månader!! wwwiiie!

jag ska göra mitt yttersta för att tappa lite kilon nu innan!
    jag satsar nog på att äta vanlig mat, skippa sötsaker i veckorna, och träna lite wii fit.....vill inte banta.
    kanske kan jag bli av med 4-5kilo tills bröllopet....

• anja1661

ja vet hur det känns....jag bjöd min kusin ensam då han precis gjort slut med sin sambo/fästmö. när inbjudningskortet nått honom så hojtar han att räkna med två från sundsvall!!! va?? vi visste inte ens att han hade en ny tjej och vi e inte helt hundra på att vi vill ha med henne men vad gör man? det e bara att bjuda och se glad ut...

vi skrev i inbjudan: bröllopet är barnfritt med undantag för brudföljets egna barn.

• anja1661
    Villnu skrev 2009-03-10 20:54:59 följande:
    Ja typ samma problem här men vi sa till att vi vill hålla oss till familjen (föräldrar + syskon) Men när vi sa det skulle inte m2b syster å 4 barn inte komma... vet inte om det berodde på det helt men men..
    hmm...trist..

varför ska folk krångla för???
  • anja1661
    Corona skrev 2009-03-10 21:32:51 följande:
    Visst är det konstigt!?! Det heter alltid att "det är ert bröllop och ni bestämmer" men när det kommer till kritan är det otroligt mycket man faktiskt får ta hänsyn till.Anja1661, jag tycker inte att en helt ny flickvän som ni inte ens har träffat är självklar på bröllopet om ni inte vill det. (Säger jag som själv inte kan säga nej...) För allt ni vet kan det ju vara en tillfällig flirt som är slut före 9/5. Även om man inte kan formulera ett nekande på det sättet
    det e så vi oxå känner. eftersom jag känner min kusin utan och innan så vågar jag nästa lova att detta bara e en "övergångsbrud". men det kan ajg ju inte säga till honom då han e sååå kär och allt.
    vem vet...om de gör slut innan så löser det sig ju och om de inte gör slut så får hon väl komma då...
  • anja1661

här väntar vi mest ut tiden...
    men det e inte länge kvar nu!!

måste bara inhandla underkläderna...hmm...måste hitta typ hållin trosor eller gördel eller något för min putmage...jaja twilfit ahr väl en del bra.

kram på er!!

• anja1661
    MissieA skrev 2009-03-14 23:40:14 följande:
    Vad ska ni har för strumpbyxor?
    jag ska köpa stay ups....tycker det e mycket sexigare!
    funderar på om man ska köpa två par ifall det går en maska...hmm...hur ska ni göra? de stay upsen som jag sak ha e sååå dyra...
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2