Inlägg från: anja1661 |Visa alla inlägg
  • anja1661

9 maj 2009 - brudar! del 2

Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-17 08:59:33 följande:

Vilken ögonsminkning röstar ni på; vänster eller höger öga;)(mitt galleri, starka bilder )
    hmm...svårt val. båda e jättefina! jag gillade den med rosa i men även den andra med mer naturnära färger...hmm..hugget som stucket tror ajg. vilken gillade du bäst??
  • anja1661
    MissieA skrev 2009-04-17 14:45:41 följande:
    Nu har vi hittat ett svart finare "block" som ser ut exakt som vi vill ha det FÖRUTOM att vi vill ha vitt, men vad säger ni? Kan vi ha det svarta?
    klart ni kan!! svart är snyggt!!! ni kan ju alltis "scrapbooka" framsidan annars...
  • anja1661

åhh vad trist!! jag förstår precis hur du känner och jag hade känt precis likadant om det varit jag som blev utan!

trist att de inte får ihop det...kanske ni kan ha möhippa efter bröllopet då om det lugnat ner sig för dina kompisar då?

• anja1661

idag har jag solat....andra gången bara men nu ska ajg sätta igång ordentligt! hur ofta kan man sola? jag har bra pigment och bränner mig aldrig. jag funderade på att sola onsdag och torsdag och söndag veckan som kommer....och typ något liknande veckan därpå...visst borde väl det ge resultat???

hur solar ni? ofta? länge?

• anja1661

det är 20 minuters här oxå. riktigt schysst solarium med fläktar och grejer! *impad av bondhålans solarie*

jag går dit på onsdag och solar så får jag se hur jag känner mig i huden efteråt...

• anja1661

åhh vad avis jag blir på er som blivit hippade!! jag vill oxå!!! men jag vet att det planeras så det lär nog bli nästa helg tror jag!!!

idag har jag varit och shoppat!! det blev jättefina underkläder och ajg e sååå nöjd!!
    sen in till panduro där jag upptäckte att papper kostar multum!! så jag bytte ide lite snabbt...istället för guldpapper som omslag till festhäftet så blir det vanligt vitt papper med en guldspetsband och en vinröd tygblomma. kommer bli tom bättre än den ursprungliga iden!!!

sen unnande jag mig faktiskt en ny klänning och ett par sandaler oxå!! och det e stort för mig!!! jag köper alltid saker till barnen men aldrig till mig själv....men idag blev det!

• anja1661

mina underkläder hänger nu tillsammans med min klänning hos syrran...m2b vill inte se underkläderna innan själva bröllopsnatten så det passade bäst att de hänger där...annars kan jag nog inte hålla mig från att visa dem ändå!! sån e jag!!

• anja1661
    MissieA skrev 2009-04-20 16:32:01 följande:
    Elin: vilka underbara bilder verkligen minnen för livet.Tindragull: Jag tror också att det kommer en överaskning.Idag bokade jag in konsultationen för smink & hår, är nervös för håret ska testas 1,5 vecka innan bröllopet & sminket 4 dagar innan. När testar ni? Sen så kör vi nog på den svarta gästboken fast snyggar till den lite
    jag har redan testat både smink och hår för ett bra tag sen! jag hade aldrig vågat vänta såhär länge men det blir nog bra! de e ju proffs! gör du håret på salong eller kommer nån hem till dig?
  • anja1661
    MissieA skrev 2009-04-20 20:42:30 följande:
    Blev du nöjd med allt? Jag gör både hår & smink på en ganska proffsig salong.
    japp jag blev jättenöjd! hon prickade in precis det jag ville ha!!!
  • anja1661
    MissieA skrev 2009-04-22 11:45:03 följande:
    Du är inte den enda då Jag & min svärmor började faktiskt bråka om gästlistan för en vecka sen för hon bjöd till folk vi inte ens känner, alltså INTE ENS min m2b vet vem dom är!!! Hur dum får man vara. Så det är dom som lockar fram den här svärdottern från djupaste helvetet, men allt kommer bli bra till slut för oss alla
    hmm...jag e nog oxå en av svärdöttrarna från helvetet!! fast här e det svärfar som inte tål mig....vi har inte pratat med varandra på 3år!!!! han gjorde bort sig rejält en sommardag när ajg väntade min son. jag var tydligen inte värd att vara hans sons flickvän, inte heller mor till hans barnbarn! vi hade redan då en dotter. han tyckte även att jag skulle söka upp en psykolog!!! allt detta passade han på att "spy" över mig när de andra v ar och badade och vi var på stranden! gggrrr....gissa om ajg blev irriterad!!? men mgen och duktig som jag är så sa jag bara till honom att han kunde gå nu, du är inte medbjuden idag....

men som sagt...pratar gör vi inte!!! och kommer aldrig göra igen!!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2