• Fjosok

Tråden för dåliga vitsar

Jag börjar.

- Akta dig för Keanu
    - Varför?
    - Han riiivs

Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar

Låt tråden bli lång

• Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar
  • 090208

Minns inte denna riktigt, var flera ar sen jag laste. Men den gar ungefar sahar:

En morkhyad tjockis hittade en lampa och gned fram en ande.
    Han onskade sig 3 saker:
    -att vara vit,
    -smal,
    -och att fa vara i en vit kvinnas m*ff
    och *poff* sa forvandlades mannen...
    ... till en tampong!

Jattekasst nu nar jag inte minns den, men anda...

Btw, hon med skallen "ditat eller ditat" var ju super-kul! Men pa en begravning, my God...

• EllaBellaG

Göteborgshumor:

Katt åt lampa, lös i magen

Två Kinseser, en fez

Två bagare, en smet

Två myror, en stack

• JustMeAndMyLove

Tycker de är lite roligt med hur ofta man "dog" som liten. Minns att varje gång jag fick kallsup så hade jag dött på badhuset eller stranden.

Tänker på pojken på dagiset som fastnade i snöret i fönstret (fy så hemskt). Hans mamma möttes u av: Mamma, jag dog idag!

En gång sprang jag hem och skrek för full hals att min lillasyster fallit ner i ett HÅÅÅL och dött!
    Mamma hittade henne i en pytteliten grusgrop bakom huset, glatt grävandes med en liten spade.
    Var en riktig dramaqueen jag när jag var lite ;)

• didis

Minns när sonen var 5. Då hade han och storasyster fått gå till affären själva (nervöst för mamma!). Efter en stund ringer storasyster och låter hysterisk, jag hör inte vad hon säger för sonen gråter/skriker i bakgrunden.

Jag tror minst han ligger döende, påkörd av en bil och springer dit med andan i halsen. Och möts av en storgråtande son med blod i ansiktet - han har bitit i ett äpple och tappat sin första tand!!

Jag blev så lättad att jag skrattade, varpå han förståss blev mycket förnärmad! Elak, elak mamma som skrattar åt sina lidande barn!!

• Imma

- Vet du vad salladssåsen säger när man öppnar kylskåpsdörren?
    - nej
    - close the door please, I'm dressing!

• Twixiee

Två grisar kom till en slaktare. Den ena grisen såg grisfötter liggandes på en bänk.
    Han vände sig till den andra och sa:
    - Inte visste jag att vi hade reservdelar!

---
    Hur parar sig igelkottar?
    - Fööörsiktigt, fööörsiktigt..

---

FYLL-KAJA (alkoholus skadus)
    Nattfågel tillhörande snaps-släktet.
    Kännetecknas av den röda näbben, samt den vingliga gången. Uppträder flockvis, oftast med finkel-göken och nubbsveparen. Häckar över hela landet, men företrädesvis på platser där alkohol förekommer. Flera exemplar har också påträffats vintertid på Grand Canaria och Mallorca. Födan består endast av flytande ämne, DOCK EJ VATTEN! Markerar sin närvaro genom att ogenerat urinera och spy på allt som kommer i dess väg, t.o.m inom andra arters revir. Karaktäristiskt läte: kluck-rap-kluck-rap som tillsammans med skrik och skrän ständigt hörs från flocken. Parning; nyårsafton, sista april och midsommar är tidpunkter då man kan iaktta fyll-kajans ohämmande pippande bakom varje buske.
    Risken för utrotning beräknas som totalt utesluten!

Sjukt dåliga, men ändå, detta är ju en tråd för dåliga historier! Jag viker mig dubbel av skratt!

• passionsblomman

Jag skulle vilja få uppmätt hur mycket man förbränner som mamma i ren skräck de gånger man springer sådär!

Efteråt brukar man vara tämligen matt iallafall.

didis skrev 2009-02-02 22:10:37 följande:
    Minns när sonen var 5. Då hade han och storasyster fått gå till affären själva (nervöst för mamma!). Efter en stund ringer storasyster och låter hysterisk, jag hör inte vad hon säger för sonen gråter/skriker i bakgrunden.Jag tror minst han ligger döende, påkörd av en bil och springer dit med andan i halsen. Och möts av en storgråtande son med blod i ansiktet - han har bitit i ett äpple och tappat sin första tand!! Jag blev så lättad att jag skrattade, varpå han förståss blev mycket förnärmad! Elak, elak mamma som skrattar åt sina lidande barn!!
  • didis

Då skulle någon säkert komma på en ruggigt hemsk bantningskur!!

Sonen pratar fortfarande (och han är 13!) om när jag skrattade åt honom fast han var rädd och blödde...

passionsblomman skrev 2009-02-02 22:23:18 följande:
    Jag skulle vilja få uppmätt hur mycket man förbränner som mamma i ren skräck de gånger man springer sådär!Efteråt brukar man vara tämligen matt iallafall.
  • passionsblomman
    didis skrev 2009-02-02 22:30:11 följande:
    Då skulle någon säkert komma på en ruggigt hemsk bantningskur!!Sonen pratar fortfarande (och han är 13!) om när jag skrattade åt honom fast han var rädd och blödde...
  • didis

om att vara barn och missförstådd... och om blood

Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar