• Fjosok

Tråden för dåliga vitsar

Jag börjar.

- Akta dig för Keanu
    - Varför?
    - Han riiivs

Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar

Låt tråden bli lång

• Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar
  • MulleNuh

Har ni sett den där bilden som nån mataffär hade skrivit LIIITE fel på??

Det skulle stå: Barnsandal 79:-
    Men det stod: Barnanal 79:-

• Fjosok

Minns när en tokstolle hade översatt "this bread was made out of whole wheat" (detta brödet är bakad med fullkornsvete) med

"Detta brödet är bakat utav bara helvete"

SÅG den personen inte vad hon/han skrev?

• MulleNuh

Usch min ovan är INTE rolig! Utan jävligt tragisk!

• MulleNuh

Usch min ovan är INTE rolig! Utan jävligt tragisk!

• DanKat
    JustMeAndMyLove skrev 2009-02-02 19:06:11 följande:
    "Har inte idrottat eller råkat ut för något annat trauma.""Har mycket smärtor i underlivet och speciellt när han använder muskeln till urinröret. Har nyligen träffat en flicka, tror att det kan vara träningsvärk." "Har mått relativt bra i gipset." "Har nu fått rullstol och ämnar åka till Norrköping med denna." "Har ont i pungen då han stöter emot."HAHAHAHAHA *rullar runt på golvet*Läs fler på: forum.aftonbladet.se/thread.jspa
    HAHAHAHA Jag fick försöka fyra gånger innan jag lyckades säga "har mått relativt bra i gipset" till min m2b! Å rullstolen va också svår att få fram utan att brista ut i asgarv!!
  • bongen80

Kjell Präst skrev 2009-02-02 19:06:29 följande:

Man kan ju alltid gå in på www.avigsidan.com Där finns massor, jag brukar skratta så tårarna trillar!
    jag tror jag smäller av!!!! skrattar hysteriskt, ser nästan inte tangentbordet och så är jag nu idiotförklarad av sambon som dock inte läser det roliga.....utan tittar på tv. kolla in barnsidan!!
  • bongen80

Min 6-åriga son tyckte att alla i familjen skulle få julklappar, även katten. Jag hjälpte honom slå in ett litet paket och han sprang och la det under granen.

Katten kom gående och sonen greppade honom och viskade i has öra;

? Vet du vad? Du får tonfisk i julklapp!
    ? Men Tim, sa pappa. Du kan ju inte berätta för kissen vad han får i julklapp, då blir det ju ingen överaskning!

Tim grunnade en liten stund, gick fram till katten, greppade honom åter och sa högt och tydligt;

? Jag bara skojade. Du kommer få lite LEGO!

• didis

Klockren!!

Eller "Sture 54" som fick frågan "brukar du storhandla?"

Svaret: "nej, jag är gift sedan många år"

Undrar vad hans fru tyckte när hon läste tidningen

passionsblomman skrev 2009-02-02 18:36:10 följande:
    Det här fick jag i ett mail med tidningsurklipp och foto och allt. Mailet hette "genomtänkta svar" och var klipp från sådana där korta frågor som folk på stan svarat på. Det här är så korkat att jag skrattade så jag inte kunde stå rak när jag såg det första ggn och jag skrattar varje gång jag tänker på den-fortfarande. Det är inte ett påhitt:-Är du rädd för elransonering i vinter?-Nej jag är personligen inte särskilt elberoende eftersom jag bor och jobbar mitt i stan.Sofia, Servitris 22 år Jönköping (ja, blond)
  • Lady o Lufsen
    UNDERBAR!!!
    bongen80 skrev 2009-02-02 19:31:22 följande:
    Min 6-åriga son tyckte att alla i familjen skulle få julklappar, även katten. Jag hjälpte honom slå in ett litet paket och han sprang och la det under granen.Katten kom gående och sonen greppade honom och viskade i has öra;? Vet du vad? Du får tonfisk i julklapp!? Men Tim, sa pappa. Du kan ju inte berätta för kissen vad han får i julklapp, då blir det ju ingen överaskning!Tim grunnade en liten stund, gick fram till katten, greppade honom åter och sa högt och tydligt;? Jag bara skojade. Du kommer få lite LEGO!
Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar