• Fjosok

Tråden för dåliga vitsar

Jag börjar.

- Akta dig för Keanu
    - Varför?
    - Han riiivs

Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar

Låt tråden bli lång

• Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar
  • Fjosok

- Fryser du?

- Ja?

- Gå och ställ dig i hörnet då, där är det ju 90 grader.

• MulleNuh

hahahaha

Fjosok skrev 2009-02-02 15:48:53 följande:
    - Fryser du?- Ja?- Gå och ställ dig i hörnet då, där är det ju 90 grader.
  • MulleNuh

Lördag morgon gick jag upp tidigt, klädde tyst på mig, gjorde i ordning lunchpaketet, tog med mig hunden och slank tyst in i garaget.

Jag hakade på båtsläpet på bilen och backade ut ur garaget bara för att finna att regnet stod som spön i backen. Det var full storm, så jag körde tillbaks in i garaget, satte på radion och fick höra att vädret skulle vara uselt hela dagen.

Jag gick tillbaka in i huset, klädde tyst av mig, och gled in i sängen. Jag tryckte mig mot min frus rygg, med helt andra förväntningar, och viskade: "vädret är förfärligt".

Min kärleksfulla fru sen tio år svarade sömnigt: Kan du tro att min idiot till man är ute och fiskar i det där?

• nennesjuttioåtta

Är det någon som fattar hur "Kom nu ketchup så går vi" blev en hit på svenska?

• Hammerman

What is the opposite of Christopher Reeve?

Christopher Walken.

• DanKat
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-02 16:22:28 följande:
    Är det någon som fattar hur "Kom nu ketchup så går vi" blev en hit på svenska?
    Haha, jag har aldrig tänkt på att den inte skulle komma från Sverige från början Har aldrig hört den på engelska förrns ja googlade efter den alldeles nyss
  • nennesjuttioåtta
    DanKat skrev 2009-02-02 16:40:57 följande:
    Haha, jag har aldrig tänkt på att den inte skulle komma från Sverige från början Har aldrig hört den på engelska förrns ja googlade efter den alldeles nyss
    hahhaa nej jag vet! Men det är ju på engelska som den får en ening. Catch up! PFFAAhahahaha! Eller nästan i alla fall.

Den med 90 grader måste jag köra för pappa, han kommer garva läppen av sig! Tack Fjosok!
  • nennesjuttioåtta

Alla barnen hann över vägen utom Tord
    Han satt i grillen på en Ford

• Fjosok

åh nej, inte dom där 90-talshistorierna :)

bättre, eller sämre, kan vi

Två apor satt på en bro.
    Plötsligt trillade den ena ner men det gjorde inget för den andra hade grön slips.

Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar