• Fjosok

Tråden för dåliga vitsar

Jag börjar.

- Akta dig för Keanu
    - Varför?
    - Han riiivs

Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar

Låt tråden bli lång

• Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar
  • MV85

En kille är i usa som utbytes student och ska stanna 2 veckor.
    Andra kvällen där sitter hela familjen samlad - mamma, pappa, tonårsdottern - och så utbytesstudenten.
    Maten smakar bra och killen slänger i sig allt liiiite för fort, vilket resulterar i en del svald luft och en rap som heter duga som smiter ut rakt över matbordet.
    Hela värdfamiljen vänder sig överaskat mot honom, varpå han blir mycket nervös och snabbt vänd mot fadern i familjen utbryter:
    -Excuse me for the rap (med engenskt uttal - rape = våldtäckt)

• Mollanpollan

Det var en gång två myggor som var ute och flög då störtade den ena för att den andra hade en köttbulle i näsan.

• Mollanpollan

En till:

-Hur får man in en elefant i ett kylskåp?
    -?
    -Öppna dörren, sätt in elefanten, stäng dörren.
    -Hur får man in en flodhäst i ett kylskåp?
    -?
    -Ta ut elefanten, sätt in flodhästen.
    -Lejonet bjöd in alla djuren till konferens. Vem saknades?
    -?
    -Flodhästen. Den satt i kylskåpet.
    -Du ska simma över en flod full av krokodiler. Hur gör du för att inte bli uppåten?
    -?
    -Simma på bara. Krokodilerna är på konferens hos lejonet.

• Fjosok

Lite hög lågnivå

Hipp Hipp - Ahmed och Ahmed

• Fjosok

Mer kan ni!!!

Varför blev hulken aldrig populär i Norge?

Dom går när det blir grön gubbe!

• rambolina

hahahaa, älskar köttbullevitsar

Mollanpollan skrev 2009-02-04 00:10:54 följande:
    Det var en gång två myggor som var ute och flög då störtade den ena för att den andra hade en köttbulle i näsan.
    Två fisar var ute på promenad i tarmen. Den ena sa " du, akta dej för hålet". Den andre svarade "va?? vilket hål"? PRUTT
  • lecaroline

Ett par hade fått problem med ekonomin och bestämde sig för att hustrun skulle börja fnaska för att bättra på hushållskassan.
    Så frun i huset riggade upp sig, gick ut på gatan o sen dröjde det inte länge innan hon kom hem med sin första kund.
    Upplägget var så att hon skulle hållas i sovrummet, så skulle gubben sitta ute i köket o så att säga hålla koll på verksamheten.
    Kvinnan kommer snart tassande ut i köket och viskar:
    - Hur mycket ska jag ta för det här?
    - Säg att det kostar en tusenlapp.
    Strax därpå är hon tillbaka i köket.
    -Han säger att han bara har en femhundring.
    - Hur gör jag då?
    - Då får han nöja sig med ett handjobb.
    Kvinnan återvänder in i sängkammaren med beskedet och kunden säger att visst det är ok och drar ner byxorna och fram väller ett enormt organ.
    Kvinnan tittar ändlöst på prakten o tassar sedan återigen ut i köket:
    - Vi kan väl låna honom en femhundring?

• lecaroline

Den nygifte mannen till sin nya fru:
    - Du måste ha det helt klart för dig, på lördagar ska jag på fotbollsmatcher, fredagar och onsdagar ska jag på puben med grabbarna, och tisdagar spelar jag golf och hela sommaren är jag och fiskar med polarna...
    - Ja, ja (svarade hon), men du ska veta att här hemma pippas det varje kväll kl 21.00 antingen du är här eller inte!

• lecaroline

En blondin kommer hem från sin första dag i skolan?
    - Mamma, jag kunde räkna ända till fjorton men de andra kunde bara till sju. Är det bara för jag är blondin?
    Mamman: - Ja det är för att du är blondin.
    Efter andra dagen?
    - Mamma, mamma jag kunde alfabtet ända till S och de andra bara till M, är det för jag är blondin mamma?
    Mamman: - Ja det är det.
    Efter tredje dagen?
    - Mamma vi hade idrott idag och jag hade mycket större bröst än de andra tjejerna. Är det för att jag är blondin?
    Mamman: - Nej det är för att de andra är 7 och du är 21.

Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar