• Fjosok

Tråden för dåliga vitsar

Jag börjar.

- Akta dig för Keanu
    - Varför?
    - Han riiivs

Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar

Låt tråden bli lång

• Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar
  • Kjell Präst
    Fjosok skrev 2009-02-11 19:42:20 följande:
    När teologskämten haglar så drar jag vidare med den fantastiska historien om när Jesus och lärjungarna tävlade i simning över Genersarets sjö.Men det gick inte som dom tänkt ...Jesus vann på walk over!
    Då vet du förstås också vad GT:s mest förvirrade profet heter?
  • Daa

...Obadja?

Kjell Präst skrev 2009-02-11 19:52:59 följande:

Då vet du förstås också vad GT:s mest förvirrade profet heter?
  • Kajsalisan

En amerikan flög med Iranairways över mellanöstern. Plötsligt säger kaptenen i högtalarna: Jag är ledsen vi tycks ha förlorat kraften på motor ett men vi är i Allahs händer så ingen behöver oroa sig. Amerikanen såg sig om kring lite oroad men ingen annan verkade bry sig så han slappnade av.
    Snart hördes pilotens röst igen: Ursäkta att jag stör men vi tycks även ha förlorat den andra motorn. Men oroa er inte vi är i Allahs händer. Återigen såg sig amerikanen om, nu i panik men ingen av de andra passagerarna rörde en min.
    Efter cirka en kvart talade piloten i högtalarna igen: Det verkar som vi inte har några motorer kvar, men ingen behöver oroa sig, gå bara mot utgångarna och hoppa ut. Allah skall ta er säkert till marken. Folk började röra sig mot utgångarna och hoppa ut. Amerikanen var mycket skeptisk, men till slut gick han också ut igången och ställde sig. När det var hans tur att hoppa ut kände han att han landade som en stor osynlig hand som långsamt började föra honom mot marken.
    "Herregud!" utbrast amerkanen och Krasch!!!

Lite lång, men fick höra den från en israel på ett flyg från Östterike

• Kjell Präst
    Daa skrev 2009-02-11 19:54:48 följande:
    ...Obadja? Kjell Präst skrev 2009-02-11 19:52:59 följande:
    Jajjamen!
  • Lady o Lufsen

Hahaha!

bongen80 skrev 2009-02-11 11:10:31 följande:
    Min fru och jag låg i sängen och tittade på "Vem vill bli miljonär". Jagvände mig mot henne och frågade: "vill du ha sex?"Nej, svarade hon.Då sade jag: "Är det ditt slutliga svar?"Hon tittade inte ens på mig, utan sade bara "Ja""Då vill jag ringa en vän", sade jag.Åsså började fighten....
  • Ninnispinnis

Detta är väl egentligen ingen vits, men något jag läste på en blogg idag:

Idag rakar alla svarta kvinnor i USA sig mellan benen för att visa sin uppskattning för president Barack Obama med budskapet "Read my lips: No more Bush!"

• MulleNuh

haha men gud.

Ninnispinnis skrev 2009-02-13 12:45:07 följande:
    Detta är väl egentligen ingen vits, men något jag läste på en blogg idag:Idag rakar alla svarta kvinnor i USA sig mellan benen för att visa sin uppskattning för president Barack Obama med budskapet "Read my lips: No more Bush!"
  • ingenjörsbruden
    Detta är väl egentligen ingen vits, men något jag läste på en blogg idag:Idag rakar alla svarta kvinnor i USA sig mellan benen för att visa sin uppskattning för president Barack Obama med budskapet "Read my lips: No more Bush!"
    *HAHAHAHAHA*
  • Ninnispinnis

Jag vet, jag kunde inte låta bli

• passionsblomman

OMG Ninnis!

Jag smäller AV!

Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar