• Fjosok

Tråden för dåliga vitsar

Jag börjar.

- Akta dig för Keanu
    - Varför?
    - Han riiivs

Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar

Låt tråden bli lång

• Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar
  • MulleNuh

haha
    Lady o Lufsen skrev 2009-02-03 14:11:57 följande:

För att göra en ganska lång historia lagom kort...Morfar satt i batun med sitt barnbarn som förundrades över morfaderns stora händer och fötter.Morfar förklarade att dom blev större och större ju mer man jobbade med dom och ju äldre man blev...Barnbarnet funderade en stund och konstaterade sedan:Då har du inte kissat så mycket!Hahaha
  • Lady o Lufsen
    MulleNuh skrev 2009-02-03 14:12:40 följande:
    hahaLady o Lufsen skrev 2009-02-03 14:11:57 följande:
  • MulleNuh

Skrev denna förut i vår tanttråd, men jags kriver den här också.

En mamma och hennes dotter brukade ibland duscha ihop. Dottern pekade på mammans mus och frågade: vad är det mamma?

Oh det är mammas igelkott svarade mamman.

Sen var dottern hemma hos sin mormor och även dom skulle duscha.
    Dottern tittade på mormors mus, men hon sa inget.

När hon sen kom hem så sa hon: Mamma! Mormors igelkott är död!! Den hade inga taggar och tungan hängde ut!

• Lady o Lufsen

En annan lång som jag minskar ner kraftigt:

Mannen som hade kört alldeles på tok för fort blev till slut stoppad av polisen som sa:
    Nu får du tre sekunder på dig att tänka ut en förklaring till din vansinneskörning OCH det ska vara en som jag aldrig har hört förut!
    Mannen tänkte en stund och sa:
    Min fru stack med en polis förra veckan och när jag hörde sirenerna bakom mig så blev jag så rädd att det var ha som ville lämna tillbaka henne!

Hahaha

• Lady o Lufsen

Hahaha

MulleNuh skrev 2009-02-03 14:15:40 följande:
    Skrev denna förut i vår tanttråd, men jags kriver den här också.En mamma och hennes dotter brukade ibland duscha ihop. Dottern pekade på mammans mus och frågade: vad är det mamma?Oh det är mammas igelkott svarade mamman.Sen var dottern hemma hos sin mormor och även dom skulle duscha.Dottern tittade på mormors mus, men hon sa inget.När hon sen kom hem så sa hon: Mamma! Mormors igelkott är död!! Den hade inga taggar och tungan hängde ut!
  • MulleNuh

En kille var på semester i USA, och där träffade han en tjej som hette Wendy. Han blev såå förälskad så han bestämde sig för att tatuera in hennes namn på snorren! Så när han hade stånd stod det Wendy och när den var slak så stod det bara Wy.

När han sen var på oissoaren så stod en STOR svart man där och pinka samtidigt. Han smygsneglar på den svarte mannen och ser att även han hade Wy intatuerat på snorren!

VA!? Känner du också Wendy?!? sa han argt!!

Oh no! Svarade den mörka mannen. It sais: Welcome to newyork have a very nice time!

• lecaroline

Morgon stund har guld i mun,
    men jag sover hellre längre och har hela tänder..

• Fjosok

- Vilket namn hänger alla upp sig på?

- Krok!

• passionsblomman

Min sons bidag denna kväll:

-Varför ska man inte gå omkring i djungeln mellan fyra och tolv?
    -För att då hoppar elefanterna fallskärm.

-Varför är krokodilerna så platta?
    -För att de gick i djugneln mellan fyra och tolv.

• Ninnispinnis

Din son går från klarhet till klarhet!

passionsblomman skrev 2009-02-03 21:09:18 följande:
    Min sons bidag denna kväll:-Varför ska man inte gå omkring i djungeln mellan fyra och tolv?-För att då hoppar elefanterna fallskärm.-Varför är krokodilerna så platta?-För att de gick i djugneln mellan fyra och tolv.
Svar på tråden Tråden för dåliga vitsar