Tråden för dåliga vitsar
Jag börjar.
- Akta dig för Keanu
- Varför?
- Han riiivs
Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar
Låt tråden bli lång
Jag börjar.
- Akta dig för Keanu
- Varför?
- Han riiivs
Nå, vad har ni andra för kassa men roliga vitsar
Låt tråden bli lång
haha
Lady o Lufsen skrev 2009-02-03 14:11:57 följande:
Skrev denna förut i vår tanttråd, men jags kriver den här också.
En mamma och hennes dotter brukade ibland duscha ihop. Dottern pekade på mammans mus och frågade: vad är det mamma?
Oh det är mammas igelkott svarade mamman.
Sen var dottern hemma hos sin mormor och även dom skulle duscha.
Dottern tittade på mormors mus, men hon sa inget.
När hon sen kom hem så sa hon: Mamma! Mormors igelkott är död!! Den hade inga taggar och tungan hängde ut!
En annan lång som jag minskar ner kraftigt:
Mannen som hade kört alldeles på tok för fort blev till slut stoppad av polisen som sa:
Nu får du tre sekunder på dig att tänka ut en förklaring till din vansinneskörning OCH det ska vara en som jag aldrig har hört förut!
Mannen tänkte en stund och sa:
Min fru stack med en polis förra veckan och när jag hörde sirenerna bakom mig så blev jag så rädd att det var ha som ville lämna tillbaka henne!
Hahaha
Hahaha
En kille var på semester i USA, och där träffade han en tjej som hette Wendy. Han blev såå förälskad så han bestämde sig för att tatuera in hennes namn på snorren! Så när han hade stånd stod det Wendy och när den var slak så stod det bara Wy.
När han sen var på oissoaren så stod en STOR svart man där och pinka samtidigt. Han smygsneglar på den svarte mannen och ser att även han hade Wy intatuerat på snorren!
VA!? Känner du också Wendy?!? sa han argt!!
Oh no! Svarade den mörka mannen. It sais: Welcome to newyork have a very nice time!
Morgon stund har guld i mun,
men jag sover hellre längre och har hela tänder..
- Vilket namn hänger alla upp sig på?
- Krok!
Min sons bidag denna kväll:
-Varför ska man inte gå omkring i djungeln mellan fyra och tolv?
-För att då hoppar elefanterna fallskärm.
-Varför är krokodilerna så platta?
-För att de gick i djugneln mellan fyra och tolv.
Din son går från klarhet till klarhet!