• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • kängu

EA, hade inte jag heller...

God natt Blivande, ha det så trevligt

• Fru E

Tycker om att leka strutsleken sa leker den ett tag till

• Fru E

Ska nog med forpassa mig till sangen snart, maken havdar att han ar trott sa far val lyda honom ett litet tag iaf

• Telemarkgrrl

Kängu, normalt eller inte, jag skulle definitivt köpa en soffa till min hund! Mitt hjärta skulle brista annars.

• viktualia

Vickan sladdar in lite lagom försenat.... ASGARVAR åt alla fina svordomar!!! Kukspya var verkligen sanslöst bra!!

Nenne - dags för den hederliga svordomsvisan som du klippte in för ett bra tag sedan (och nån nämnde tidigare idag):

Din satan ...
    satan ...
    du din satans helvetes jävla skit!
    Din jävla skit;
    Bondlurk, läbbiga skurk,
    ynkliga parasit!
    Pottsork, snuskiga stork,
    din ruttna rot, din fulla kork!
    Avskum, spattig och krum,
    du är så jävla dum!
    Din usla gam,
    din slemmige torsk,
    förnicklade pappskalle,
    skunk, förbanne mig,
    lägg ägg, slibbiga drägg
    skitstövel och bandit!
    Slashas, ditt vidriga as,
    piss och pest och senapsgas!!
    Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!
    Din sabla bock, ditt feta arsel,
    våga dig aldrig mer hit!
    Attans skitstropp, hörru din
    saaaa, saaaatan,
    helvete,helvete, helvete, helvete,
    helvete, helvetes jävla skit!

• Telemarkgrrl

fru AM skrev 2009-02-25 10:50:54 följande:

Lappis: En kompis till mig berättade i helgen att hon lagt ut en annons på blocket om lite kläder och skor som hon ville sälja. Så mycket konstiga samtal hon fick om skorna - flåsande män som ville veta att de säkert var använda ... Män med stl 42 som vll köpa skorna trots att de var stl 39 ("med lite vilja så går det nog, hehe"). Urk!
    AM, du vet väl att det även finns en ganska lukrativ marknad för begagnade, otvättade, trosor?
  • Fru E

Ja man kanske skulle salja ut kollen av trosstatus och tjana grova pengar fast forutsatter ett smart system som bara visar ett minimalt omrade i trosorna

• viktualia

Omsan - tonårsmamma.... tjaaaa tjeeena.. känns lagom avlägset

AM - skoj med hushållsworkshop med sonen! heja!

Ego - har haft en mindre lyckad arbetsdag... konflikter kom bara nästan upp till ytan när vi försökte planera årets verksamhet... gurgel och stånk. Har dock spytt ur mig allt i telefon med mamsen och mår bättre.

Annars är det lagom kaos med lilla mormor som mår ruttet, brorsan som har ett rätt farligt jobb och livet i allmänhet som pågår nån annan gång....

Och Nenne - hm... intressant att du skrev att du har FÖR långa ögonfransar... jag som noterade att de var långa och stiliga.. men det kanske medför en del krångel ....

.... för jag är också med i glasögonbranschen.. men inte så värst sugen på operation... jag har förlikat mig med mitt öde som glasögonbärare

... Och Frejis - jag kommer inte på vad du heter i efternamn så att jag kan rota upp dig på FB... eller kan jag knäcka det... hm...jo.... nätdetektiven Vickan knäckte det... *mot FB för sökning*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare