• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • sweetstreet

Ja Tinga!
    jag glömde ju kommentera din otroliga kväll! Himmel! Jag ska verkligen inte klaga.

• Fru E

Och nar jag lyckas komma in har alla gatt hem redan

• start september

A.M

kan det vara någon magmuskel precis innanför som fått sig en liten spark och därför känns? Jag hade det mot slutet och den förklaringen fick jag både av BM och FL så då måste det ju stämma ;.)

• Fru E

Ska se om jag kommer ihag allt jag ville kommentera efter att ha last ikapp alla sidorna

Har inte gjort annat an att jobba idag, dvs varit pa mote sa har int hunnit ha trakigt eller ens tanka tanken. Skont att antligen vara hemma och sitta i soffan

Tinga-usch vilken tung natt hoppas de sover battre idag da sa ni kan fa lite somn med

Laseroperation av ogonen-har inte glasogon eller linser sa har inte funderat sa myket pa det men kanns bade laskigt och bra pa samma gang. Bade min mamma och bror har glsogon medan jag och pappa har sluppit.

Nenne-klart att man far "ge upp i tankarna" nagon gang!!!! Det har jag gjort manga ganger aven om vi inte forsokt alls lika lange som ni men det jag menar ar att det ar nyttigt att lata sig vara dyster sa lange man lyckas plocka ihop sig sen igen
    Svarandet lamnar jag till ovriga har eftersom jag inte ar sa bra pa det

• Fru E

MSW-det receptet har jag med tankt laga men har inte kommmit till skott an, klockan ar lite mycket ikvall for att borja pa nat avancerat men pa fredag kanske

• Fru E

Lappis-dyk ner i soffan med din goda choklad och nagot gott att dricka sa mar du lite battre

Kangu-ar val bra att en graviditet ar 9 manader sa man hinner vanja sig

Kanns skont att det gar att ventilera alla amnen har inne utan att nagon tar illa upp

• kängu

Jag håller med dig EA, är så skönt att man alltid kan få stöd från er alla

• Fru E

Hej Kangu
    Ska vi forska annu mer i statistik

• kängu

Haha, behövs inte- jag är klar med statistikdelen av min uppsats *jippie*
    Annars är det ju en trevlig sak att göra på en onsdag kväll

Jag försöker övertala maken att gå till macken och köpa godis till mig, det går inget bra

• Fru E

Kan du inte muta honom med lite rajtantajtan eller lite oregerliga gravidhormoner

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare