• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Blivande fru L

Jahapp, som vanligt är det en hel massa saker jag har tänkt kommentera och när det är dags står det helt still...

AM - Ligger barnet i magen och sparkar på samma ställe hela tiden? Isf kan det kanske vara ett "blåmärke" på insidan som gör ont. Eller en nerv som blir retad?

• Blivande fru L

EA - Hur är trosstatus just nu? BIM om någon dag eller?

• kängu

Kära vänner, jag behöver råd. Vi har köpt en ny soffa som vovvarna inte får vara i (de fick det i den gamla). Nu funderar jag på om jag ska köpa en soffa till dem som de får vara i (alltså med tvättbart överdrag).
    Min fråga är: Är detta heeelt sjukt???? (Jag vet egentligen svaret men hoppas ändå på att någon ska säga att det är helt normalt )

• Blivande fru L

Kära Kängu - Jag har noll erfarenhet av hundar och kan inte hjälpa dig med soffproblemet. Har ni plats för en soffa till?

• kängu

Ja vi (kommer att) ha plats, dock kanske inte behov av en soffa. Mest hundarna som har behov

• Fru E

Tjaaa nu ska vi se har *springer pa toa* ny status ar att tanten haller sig borta men vagar inte hoppas eftersom det ar dag 28 idag. Men cykeln borde liggga runt 28 dagar tycker jag, de senaste har varit 30 och 28........fortsatter att vara pessimistisk ett par dar till for att se sa att det inte kommer nagot hemskt brunt grejs vid nasta toabesok. Har svart att tro att det skulle funka denna manaden nar det inte gjort det de andra..

I mitt foraldrahem hade vi tidigare hundarna uppe i sofforna men nar vi kopte en skinnsoffa fick de inte lov att vara dar uppe vilket de efter ett tag accepterade och la sig i sin puff istallet efter lite bedjande blickar

• Fru E

Njaaaaaaeee vet inte det jag, har ju inga omma boobs *klammer lite*

• Blivande fru L

EA - Mycket spännande!

Nu kallar maken på mig i sängen. God natt!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare