• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • FruCicci

Ha ha ha Sweet, du är för rolig Skrattar som fan här på trista jobbet!

• sweetstreet

Men nu kanske man ändå ska vara lite duktig????
    Hm...

Och vill även säga att jag håller med Cicci-gumman
    Det är abra SÅ JÄVLA ASBRA att alla vi här inne kan prata om saker som kanske känns "förbjudna"! Och nu menar jag itne anuskrrrrruvor.... haha! utan saker som just tankar kring barn, graviditet som t ex att önska ett visst kön på sitt barn, att ha problem med att bonda med sitt barn etc.

NI ÄR BARA BÄST!!!!!!
    Jag tycker det är så bra att vi kan vara oss själva här.
    Puss på er!

Fast LITEN!
    Jag vill också ha en länk till ditt snygga bröllopsfoto!!!!! PLIIIIIIIS!
    Kanske kan du inboxa mig?
    Eller maila?

• sweetstreet

Hehe Cicci!
    Ibland har även jag trist på jobbet....

• nennesjuttioåtta

Sweetie

Hahahahah! OKej, det kan väl erkännas att jag kanske gjort det lite för mycket. men aldrig under ÄL tider! Det vore ju slöseri, hahaah!

Äntligen ska jak få en porr i kruvan, nu när jak inte plöter så mycket längre.

• Liten med Mindre

Hmm...tror det är en dålig jobbdag idag. Ska vi ha omröstning?

Hur många har en härlig och effektiv jobbdag - räck upp en hand!?

Välkommen in i eftermiddagskoman Sweet!
    Mår alla bra hemma nu?

• Lapinette

En till som omöjligt kan koncentrera sig på jobb när alla kollegor är ute i snön och har sportlov!!! Sitter här mol alena och googlar på hotell till vår Påskresa samt vin till lördagens middag.

• FruCicci

Fy fan vad segt det är idag, jag kan def vara m i omröstningen för det. URRRK vad lång dagen blir när man har så j-la tråkigt.
    Fast jag sitter ju inte ensam som du gör Lappis, har lite folk jag kan babbla med.
    Ätit semla igen, nu får det nog vara bra med den varan... inga fler denna veckan.

Ska gå till dagis o hämta lille Vickevire om 15 minuter *längtar* det kommer kännas som 15 timmar tills det är dags

Googlar på resa jag med, jag vill sticka någonstans i samband med att maken fyller 40 år i slutet av april. Frågan är bara vart.
    Eller så ska vi ha en riktig fest hemma.... då får vi googla på vin och mat med som alternativ. Misstänker att jag beställer och catrar allt om det blir så...

När börjar du nya jobbet Sweet?

• MSW

Liten med Mindre skrev 2009-02-25 14:50:20 följande:

kängu - jag tyckte det var skönt att inte behöva berätta för alla ibörjan. För jag var inte alls lika glad de första månaderna, som den dagen jag stod med plusset i handen. Skönt då att slippa stå och bli kramad och gnissla fram "jtteskj". Sen blev det bättre o bättre under tiden.
    Liten: Så kände jag med.. Eller jag kände absolut ingen brådska med att berätta för alla.. (det hade jag nästan glömt nu...)
    Maken var nog mer framåt och glad till en början.. Blev nog mest chockad och förvirrad av att testet visade positivt också.. Vet inte när det vände.. Var nog ett par-tre månader in i graviditeten som det började gå åt rätt håll!
  • Liten med Mindre

Ont om händer var det gott om.

Surfförslag:
    påskhotell
    lördagsvin
    skräckhistorier om ögonop.

Fler förslag? Jag är för seg för att ens tycka det är givande att surfa nu förtiden.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare