• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

oki, det blir INTE tåg. 702 kr ner och 452 kr hem. + brunch. Hmmm....

• Lapinette

september - visst är det konstigt? Allt tyder på att min cykel tickar på som vanligt.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 21:32:40 följande:
    Mamma ringde och ville ha prognos så jag missade att den där fruktsalladen är typ hela havet stormar. Frågade maken om det lilla, lilla hålet och pitten som står upp men han fattar inte vad jag menar ... *kliar mig i huvudet*.
    han kanske hängde upp och ned i en sån där gunga så pitten upp var aldrig något problem...?
  • viktualia

Nenne - SJ har sina stunder... *skakar på huvudet*

Själv grubblar jag över hur jag ska uppvakta maken på alla hjärtans dag nu när jag kommer att vara bortrest.... *lurigt*

• Lapinette

Jag och maken har aldrig varit tillsammans på alla hjärtans för det är alltid den stora telecommässan varje år. I fjol var första gången och jag bokad fin restaurang i Barcelona och så följde hans kollega/kompis med. I år blir det nog bara vi två och vi tänkte öppna en årgångs skumpa och smaska på skaldjur. Inga presenter eller tjafs. Förut skickade maken blommor men de sista året sa jag åt honom att sluta med det för rosorna är under all kritik i kvalitet på alla hjärtans.

• Fru E

Här tillbringas alla hjärtans dag på mc-mässa i köpenhamn, romantiskt värre

• Lapinette

Vet inte varför den där flörtande gubben dök upp där?!! Freudiansk felsägning igen?

• kängu

Lappis- det låter väldigt skumt allt detta med din kropp. Den verkar vara lite splittrad just nu, med ägglossning och allt.

SJ suger!

Usch, har massa telefonsamtal att ringa imorgon bitti. Fattar inte varför, men jag tycker det är sjuuuuukt jobbigt att ringa folk jag inte känner..

Ska träffa en kompis imorgon som jag tror är ganska neggo till min graviditet och förestående flytt. Har inte träffat henne sen jag blev gravid, och ärligt talat tror jag att vi kommer tappa kontaketen snart. Känns så sorgligt, vi var så himla tighta tidigare...

• viktualia

kängu - sånt är segt! (kompisen) och en trist dos av telefonskräck har jag också... EXTREMT opraktiskt!!

SJ är räddningen i min värld.. men lite dyr ibland... jag kan rätt ofta tänka att SJs relativt höga vinster borde gå till Banverket för återinvesteringen i järnvägsnätet... hm... men men... jag lär nog fortsätta stödja denna trötta gamle vän...

nu är det sovdags och OJ vad det känns i magen att jag suttit på pilatesbollen!!!

*godnattkramar*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare