• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

nenne - vara banan, fruktsallad???!!!

• Lapinette

Maken förstår inte alls svårigheten med att lämna simmare på plats. Han påstår fortfarande att det är bättre (läs snusktidningar och ej arla morgon stund) än hemma.

• viktualia
    viktualia skrev 2009-02-10 21:00:40 följande:
    SKÅÅÅÅL Lappis!!!Nenne - jag kollade lite på tåg åt dig och mig.. hm... svåris för din del att ta dig ner till Sthlm till 11.30.. eller?!? *kliar mig i skallen*
    Eller i alla fall dyrt och svårt att koordinera med mig... trist...
  • _koko_

nenne - Var det nån fruktstundsparallell du fick till?? Minns inte att vi körde sånt när jag var liten, men jag är på! Väljer snabbt... kiwi!

blivande fruL - Tråkigt med mensen, men bra att det gick (bra) för maken!

• Lapinette

Förresten ... nekade maken vin igår till chili con carne! Idag köpte jag lite kött för att han var så snäll som körde mig till Uppsala så han kunde få sitt vin. Imorgon ska jag träffa väninna (som ääääslskar vin). Ska på AMs tidigare rekommendatioenr till Mooncake. Det blir inte många vinfria dagar den här veckan men vad fasen gravid kan jag ju knappast bli. Får ta mig i kragen och bli seriös igen när jag fått kroppen i fas.... typ vilket år som helst. *svammel, svammel*

• nennesjuttioåtta
    SKÅÅÅÅL Lappis!!!Nenne - jag kollade lite på tåg åt dig och mig.. hm... svåris för din del att ta dig ner till Sthlm till 11.30.. eller?!? *kliar mig i skallen*
    va fan är det här? Det brukar ju gå flera tåg än så där!!! 2 byten på den krota sträckan, det är ju itne klokt!!! Hmm, kanske ska ta upptåget till Upplands Väsby och sen pendel in...?
  • Lapinette

Blivand fru - skit med tanten! Varför kan hon inte bara sticka, dra långt, långt härifrån.

• _koko_

lappis - Tror att sambon också tyckte det var "ok" att göra det på plats. Han hade ju mest bekymmer med att träffa röret och få det att stanna kvar i...

• nennesjuttioåtta
    va fan är det här? Det brukar ju gå flera tåg än så där!!! Det går ett runt 10 men då är jag framm prick halv 12. Det före går kl 8 med 2 byten på den korta sträckan, det är ju inte klokt!!! Hmm, kanske ska ta upptåget till Upplands Väsby och sen pendel in...?
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare