• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2009-02-10 20:01:35 följande:
    Nenne: varför måste burken fraktas under armhålan. Kan han inte göra jobbet på plats?
    ojojojo han VÄGRAR göra det på plats. Fastän jag sa att de kanske hade "Asslovers II" på DVD. Nej, han vill inte ha den pressen på sig att någon sköterska står och väntar på honom. Så det får bli armhålan.

Jag hejar också på honom, en annan behöver ju bara inta ryggläge.
  • _koko_

nenne - Fast det sägs ju att en orgasm skjutsar på simmarna lite extra, du kanske ska satsa på det där på britsen??

• nennesjuttioåtta

hahahah jag får väl be farbror doktorn att killa lite extra...

• _koko_

Åh, vad du ska rodna när du kommer på det här när du ligger i stolen i morgon, hahahaha!!!

Nu spelas det 'the final countdown' i källaren och jag myser.

• nennesjuttioåtta

Nej, alltså om jag känner honom rätt så skulle han tycka det var så jobbigt att ens någon skulle försöka gissa vad han gjorde där inne (ja eller vad vet de ju, men hur), så han skulle inte ens våga öppna en tidning! Bäst att sköta det där man känner sig trygg. Sist var han inte med vid själva införseln, men nu frågade han om jag ville att han skulle vara med och jag sa ja. Får se hur han gör, det går ju så snabbt så det är väl dumt och gå från jobbet för det.

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 20:26:32 följande:
    Åh, vad du ska rodna när du kommer på det här när du ligger i stolen i morgon, hahahaha!!!Nu spelas det 'the final countdown' i källaren och jag myser.
    Är det mannen som drar av ett riff? *head bangar*
  • nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 20:26:32 följande:
    Åh, vad du ska rodna när du kommer på det här när du ligger i stolen i morgon, hahahaha!!!Nu spelas det 'the final countdown' i källaren och jag myser.
    Jag har för mig att vi hade samma diskussion förra gången jag skulle dit men det enda jag täntke på då var om de på skolan, som ligger på andra sidan vägen, ser mig lika bra som jag ser dem (fast jag låg ju bakom en tunn gardin, och de skulle väl ändå inte fatta vad det var för något men....)
  • viktualia

Elverket kl 11.30 ? jag dyker in!!

Mugglan ? nääe jag missar dig i Sunne eftersom jag ska till storstan!! Jööööö!

FruLlan ? jopp, jag har försökt få tag på vårdapparaten och idag fick jag i alla fall en lirare på tråden. Dock fel person men hänvisningen leder nog rätt. Ska ta mig samman och ringa rätt ställe. Att jag tar tag i frågan är ju för att jag inte riktigt vet om jag vågar bli gravid igen.. inte direkt nån angenäm upplevelse hittills?.

Här är elproblemen lösta och jag kan surfa hemifrån igen. Sitter just nu på en pilatesboll framför datorn och hoppas träna magmusklerna....

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare