• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Välkommen tillbaka till framtiden, Vickan!
    Bra att du ringt!!! Dels för att få prata med ett proffs som kan lugna dig (Förhoppnignsvis inget: jaaaadå det är HEEELT normalt-dravvel, men då får du stå på dig) och dels för att kolla dig.

Har också tänkt skaffa en pilatesboll att sitta på, för här är jag så mjuk i magen så att man kan gömma pingvinstänger hur som helst.

• _koko_

nenne - Ungefär som tandläkaren mitt emot vårt kontor, fast där har de inga gardiner (och inget annat än munnar flaschas tråkigt nog heller )...

Hej vickis, skönt att du börjar närma dig rätt person. Förstår att du behöver få svar på lite frågor innan du vågar kasta dig in i karusellen igen.

Nu måste jag nog försöka sova (hur det nu ska gå med hårdrockskonsert i källaren, fast jag är ju van och dessutom väldigt trött så det löser sig nog ).

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 20:39:22 följande:
    nenne - Ungefär som tandläkaren mitt emot vårt kontor, fast där har de inga gardiner (och inget annat än munnar flaschas tråkigt nog heller )...Hej vickis, skönt att du börjar närma dig rätt person. Förstår att du behöver få svar på lite frågor innan du vågar kasta dig in i karusellen igen.Nu måste jag nog försöka sova (hur det nu ska gå med hårdrockskonsert i källaren, fast jag är ju van och dessutom väldigt trött så det löser sig nog ).

Hårdrock!!!
  • muggles

Nenne: ahaaaaaa, så han vägrar göra det på plats. Annars transporteras de där små rackarna väl bäst i pungen?

Koko: det har nog hänt 2 ggr att Moa kräkts plötsligt men bara en gång och sedan har ätit normalt. De kanske har så känsliga magar att en liten bakterie kan få dem att kräkas, utan att det är riktig magsjuka? Tror inte det är riktig magsjuka för då har man oftast ingen aptit.

• nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 20:42:32 följande:
    Nenne - kommer du på söndag????
    jepp, fast jag har inte orkat boka tågbiljett ännu. *gäspar* Men det var så trevligt sist men tiden tog slut och jag hann inte med att prata med alla. Ska vi ha speed-dating?!?!
  • Lapinette

Kommer in och headbangar ... känner mig onykter efter 1,5 glas vin. Jag som tänkte trappa ned nu i februari (efter ett partyfullt jan) men vad fasen ... kan ju ändå inte bli gravid så varför sluta vara ful...sorry full eller ja både och.

Jag röstar fortfarande för taxi!

• Lapinette

nenne - röstar för speeddating, alla flyttar ett steg åt höger efter 30 min ... Senast tog jag bästa platsen (i mitten) trodde jag. Har aldrig känt mig så splittrad, nennes frisyr åt ena hållet och adoption på andra sidan.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 20:48:39 följande:
    nenne - röstar för speeddating, alla flyttar ett steg åt höger efter 30 min ... Senast tog jag bästa platsen (i mitten) trodde jag. Har aldrig känt mig så splittrad, nennes frisyr åt ena hållet och adoption på andra sidan.
    Pratade jag bara frisyr?!?!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare